Tarp dviejų realybių

Mados pramonė vis aktyviau įsitraukia į virtualias aplinkas. Dėl šios priežasties Londone kuriantis prabangos drabužių dizaineris David Koma savo naujausią kolekciją nusprendė pristatyti ne tik realiai, bet ir virtualiai. Bendradarbiaudamas su didžiausia Lietuvoje vaizdo žaidimų studija, dizaineris kolekciją pristato mobiliajame žaidime.

„Mobiliųjų žaidimų rinka šiuo metu vertinama 120 mlrd. JAV dolerių, o augimas siekia 7,7 proc., tad toks mados prekės ženklas kaip mano gali tyrinėti šią sritį ir ieškoti naujų būdų atrandant naujas auditorijas. Pasiruošimo procesas buvo fantastiškas, ypač patiko matyti kaip mano dizainas skaitmenizuojamas.

Dabar belieka laukti, kaip žaidėjai reaguos į mūsų kūrinius ir juos stilizuos. Šią drabužių kolekciją pirmą kartą pristatau dvejose erdvėse – realybėje ir virtualiai žaidime. Todėl dabar daugiau žmonių nei bet kada anksčiau turės galimybę įsigyti vieną iš mano dizainų“, – pastebi David Koma, mados namų įkūrėjas ir kūrybos direktorius.

Nauja kolekcija žaidimą papildė daugiau nei šimtu skirtingų drabužių ir kitų aprangos detalių. Žaidime virtualiai atkurti ne tik kolekcijos drabužiai, bet ir juos pristatantys modeliai.

Žaidimas, kuris padeda atrasti stilių

Kiek daugiau nei prieš metus pasirodęs žaidimas skaičiuoja jau per 15,8 mln. parsisiuntimų visame pasaulyje. 20 metų žaidimus kuriančios studijos „Nordcurrent“ direktorė Viktorija Trofimova didžiuojasi, jog drabužių kolekcijoms pristatyti prekės ženklai renkasi ateities komunikacijos kanalus.

„Ribos tarp skaitmeninės ir fizinės mados tikrai nyksta. Mūsų kurto žaidimo misija – suteikti žaidėjams platformą, kurioje jie galėtų išbandyti aukštąją madą, išsiugdyti stiliaus pojūtį, išmokti rinktis ir susipažinti su naujais žmonėmis. Jau egzistuojančių rinkoje mados prekių ženklų įtraukimas į žaidimą – natūrali žaidimo plėtros eiga, kurią entuziastingai palaiko milijonai žaidėjų.

Mums be galo malonu dirbti su vis didesniais prekės ženklais, tokiais kaip David Koma. Jis smalsus bei pasiryžęs ištirti mobiliųjų žaidimų kaip aplinkos, kurioje galima užmegzti ryšius su mados mylėtojais visame pasaulyje, potencialą. Tikiu, kad tai tik nuostabios kelionės pradžia abiem mūsų komandoms ir, žinoma, visiems mūsų klientams bei žaidėjams“, – sako V. Trofimova.

Žaidime - nauja kolekcija

Žaidėjai kuria ir stilizuoja savo veikėją įvairiems kasdieniniams teminiams renginiams, o kiti žaidėjai balsuoja už labiausiai patikusį stilių. Šiuo metu žaidime yra daugiau nei 310 trilijonų galimų aprangos derinių, per savaitę pateikiama 10,5 mln. stiliaus sprendimų, o kasdien už aprangą balsuojama daugiau nei 10 mln. kartų.

Tai jau antroji aukštosios mados prekės ženklo integracija žaidime. Rugsėjo pradžioje savo virtualią kolekciją visam pasauliui pristatė Lietuvos dizainerė Agnė Kuzmickaitė. Pirmasis projektas sulaukė didžiulio žaidėjų susidomėjimo, ypač JAV, Brazilijoje, Jungtinėje Karalystėje. Lankytojų srautas į dizainerės svetainę kolekcijos pristatymo žaidime išaugo apie 70 kartų.

David Koma – Londone gyvenantis mados dizaineris, kuriantis moteriškų formų įkvėptas skulptūriškas sukneles. Jo kuriamų drabužių dizainas apima spektrą nuo preciziškų dieninių drabužių iki gražiai pritaikytų viršutinių drabužių ir raudonojo kilimo suknelių. Šį prekės ženklą pamėgo visame pasaulyje pripažintos garsenybės, tarp jų Beyonce, Dua Lipa, Jennifer Lopez, Anne Hathaway, Lady Gaga, Ariana Grande ir Blackpink.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją