Vogue rašė, kad „Tvinsburg“ pavadintas šou buvo kūrėjo Alessandro Michele odė dvilypumui, jo teigimu, egzistuojančio mumyse visuose. Žiūrovus iš pradžių ištiko šokas. Kiekvienas iš dvynių susikibo rankomis ir pradėjo pasirodymą, kartu eidami podiumu, kai Marianne Faithfull pagal garso takelį deklamavo vaikišką eilėraštį pagal kino muziką.

Tam, kad rastų modelių šiam pasirodymui, „Gucci“ buvo pasiuntusi savo atstovus į Dvynių dieną – Ohajo Tvinsburgo mieste vykstantį dvynių suvažiavimą. Žiūrovai, suskirstyti į dvi atskiras sales, iki pat paskutinių akimirkų nenutuokė, kad stebi dvynius. Tuomet buvo pakeltas ekranas, skyręs abi patalpas, ir kiekvienas modelis susikibo rankomis su savo dvyniu broliu ar seserimi. Nuo šio momento dvyniai podiumu žingsniavo tandemais, rašoma theguardian.com.

Gucci nuotr

Žvelgianti į identiškus dvynius, galima pasijusti tarsi regint gamtos stebuklą. Dvyniai yra „toks pažįstamas, bet toks galingas reiškinys“, – po pasirodymo sakė šio šou kūrybos direktorius Alessandro Michele. Dvyniai, jo teigimu, primena mums apie „jungiamąjį audinį“ šeimose ir visuomenėje.

„Podiumą naudoju tarsi teatro sceną, o mada stipriai išreiškia kitoniškumo idėjas. Žinau, kad turiu ir kitą savo pusę – su ja susitinku, kai einu pas savo terapeutą. Mes visi turime kitas savo puses, ir kartais susitinkame su tuo asmeniu ir laikomės už rankų“, – teigė A. Michele.

Nepaprasta asmeninė istorija

Vogue.co.uk atskleidžiama ir kodėl kūrėjui asmeniškai tokia svarbi dvynių tema. A. Michele šį šou dedikavo moterims, kurias jis vadina savo „mamomis dvynėmis“. Jis augo su mama Eralda ir teta Giuliana – jos dvyne seserimi. Abi moterys buvo tokios artimos, jog atrodė, kad kažkas jas „stebuklingai padaugino“, sakė jis.

Taigi, kūrėjas užaugo pažinodamas dvi mamas: tame pačiame name gyveno jo biologinė motina ir jos dvynė sesuo, kurios atrodė ir apsirengė identiškai, ir abi jo gyvenime atliko vienodą motinos vaidmenį. Kai jam buvo septyneri, 1979 m. mirė jo teta.

Gucci nuotr

„Diena po dienos laukiau, kol grįš kita mama, – prisiminė jis interviu po pasirodymo. – Vienas iš dviejų dingo, bet niekas man nesakė, kad mano teta nėra mano mama.“
Tai įskiepijo A. Michele visą gyvenimą trunkantį susižavėjimą dvyniais ne tik biologiniu požiūriu, bet ir dvasia: idėja, kad dvi asmenybės gyvena mūsų sielose ir sudaro mūsų personažus.

Gremlinai sugrįžo

Ant podiumo iš glotnių odinių rankinių nosis kaišiojo žaisliniai gremlinai, nes „gremlinai yra mažos būtybės, kurios gali būti išdykusios. Tai tarsi jūsų pačių baimė dėl savo blogojo aš“, teigė Michele.

„Mes visi turime tam tikrų objektų, kurie padarė drabužių pasaulį žavingą, – sakė kūrėjas Vogue.co.uk. – Mano kryžminės nuorodos yra savaime suprantamos. Man patinka sakyti, kad jos tokios aiškios, kad yra tiesiog pornografinės.“

Taigi, kolekcijos aksesuarus bei kai kurių apdarų apačias jis papuošė pūkuotu devintojo dešimtmečio talismanu – gremlinais.

„Tai populiari nuoroda į padarą, kuris gali transformuotis ir tapti labai piktas ir neklaužada, taip pat daugintis“, – sakė jis. Kaip mada sukasi ratu, taip ir kinas – istorija apie gremlinus žadama atnaujinti HBO kompanijos.

Gucci nuotr
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją