„Pop Up“ – tai visame pasaulyje žinomas reiškinys, kuomet pardavimų ar kūrybos erdvė atsiranda tik kelioms dienoms. Pavyzdžiui, išnuomojamos patalpos ir kelias dienas jose vyksta išpardavimas.

Toks „Pop Up“ šiuo metu vyksta ir Kaune. Trečiadienį šiame mieste atsidariusi dizainerių rūbų išparduotuvė „Outshop“ Vilniaus gatvėje veiks iki sekmadienio, o pardavėjai žada, kad per tą laiką galima bus įsigyti ir 85 proc. pigesnių nei įprastai gaminių.

„Delfi“ vardu apsilankiau šioje išparduotuvėje ir peržvelgiau pasiūlą bei jos aktualumą.

Netikėta buvo tai, kad galima rasti labai daug skirtingų prekės ženklo „Melissa“ guminių batų modelių – pasaulyje populiarus ženklas pastaruosius kelerius metus buvo išnykęs iš Lietuvos. Kiti kūrėjai, kurių darbų galima rasti išparduodant, ir labai garsūs. Ne vienas Agnės Kuzmickaitės rūbas, Juozo Statkevičiaus kūrinys, „AP line“ produkcija ir žinomi aksesuarų gamintojai.

Kas labai patiko, tai išparduotuvėje esanti „didesnių dydžių“ alėja. Joje dizainerių kūrinių galima rasti įvairiausių figūrų moterims. Pasiūloje daug ironiškų motyvų: gana nebrangiai galima rasti Agnės Jagelavičiūtės „Gražios jums bl*t dienos!“ gaminių, taip pat įvairiausių dydžių marškinėlių su garsiuoju užrašu „Русский военный корабль, иди на хуй“ („Rusų karo laive, eik naxui“, – liet.).

Taip pat nemažai ir visų graibstomų marškinėlių su prekės ženklų pašiepimais. Dizainerių „Egyboy“ marškinėliai su užrašais „Balenceyoga“ ir „LV Live Very Good“ kelias dienas prieinami visiems.

Pagrindiniu išparduotuvės akcentu man pasirodė ne vienas Roberto Kalinkino gaminys. Buvo galima rasti ir garsiuosius jo džinsus su dviem užsegimais, ir fantastiško švelnumo medžiagos a la pižaminį kostiumėlį.

Taip pat sudomino išskirtinė juvelyrika – pavyzdžiui, vieno prancūzų gamintojo vienetiniai papuošalai buvo puošti gamtos motyvais, vaiskiomis spalvomis ir net... triušiuku.

Kai kurie drabužiai, tiesa, galbūt mažiau žinomų gamintojų ar ne visiems patrauklūs dėl savo neįprastų – tarkime, neoninių – atspalvių, tačiau tokių daiktų mažuma. Visgi daugiausiai galima rasti tai, ką matėte mados leidiniuose ir kas yra išskirtiniai, ilgaamžiai daiktai. Buvo verta apsilankyti dar ir dėl to, kad vienu metu pamatyti vienoje vietoje tiek skirtingų kūrinių – nedažnai pasitaikanti galimybė.

Recenzija niekieno neapmokėta ir nėra nežymėta reklama – tai nepriklausomas asmeninis įspūdis iš renginio.