Pasak V. Šeputienės, grožio pasaulyje trūksta kokybiškos edukacijos verslumo tema, tad vasario pradžioje vykusioje konferencijoje buvo šviečiami grožio meistrai, siekiant padėti jiems pelningai vykdyti veiklą bei stiprinti jų asmeninį prekės ženklą.

Vilija Šeputienė

„Prekės ženklo vystymas – tai nuolatinio augimo reikalaujantis procesas. Dalyvaujant kasmetinėje konferencijoje galima čia ir dabar gauti koncentruotos informacijos iš puikių lektorių ir nieko nelaukus atlikti savo veiklos auditą, įsivertinti, kokių pokyčių gali prireikti vystomai veiklai“, – konferencijos privalumus vardijo V. Šeputienė.

Vilija Šeputienė

Įvaizdis – tai asmeninio prekės ženklo atspindys

Asmens vertinimas įvyksta vos per 4 sekundes. 60% lemia išvaizda, 30 % – balsas ir kalbėjimo maniera ir tik 7% – turinys.


Konferencijos metu mados ekspertė Marija Palaikytė patikino, jog grožio verslo sektoriaus atstovai yra stilistų ir mados atstovų kolegos, nes jie padeda išbaigti įvaizdį, atliepti klientus. Tad jų įvaizdis taip pat svarbi verslo formulės dalis.

„Pasak Tomo Fordo, teisinga apranga – gerų manierų išraiška, – tokia citata savo pranešimą pradėjo M. Palaikytė. – O pirmojo įspūdžio galia – neįtikėtina. Asmens vertinimas įvyksta vos per 4 sekundes. 60% lemia išvaizda, 30 % – balsas ir kalbėjimo maniera ir tik 7% – turinys.“

Marija Palaikytė įsitikinusi: verslo įvaizdį reikia vertinti kaip baigtinį rezultatą, kuris ne tik kuria reputaciją, bet ir atveria duris įdomioms pažintims bei reikalingoms rekomendacijoms.

Marija Palaikytė

Įvaizdis padeda kurti reputaciją, reputacija kuria rekomendacijas, o visa tai kuria pelną. Taigi Marija kviečia įvertinti įvaizdį kaip rezultatą.

Emocinių resursų svarba versle


Elektroninių verslų „Newcrush“ ir „Tikprofesionalams.lt“ įkūrėja Karolina Barasnevičiūtė kvietė grožio meistrus įsivertinti savo emocinę būklę. Pasako jos, sėkmingam verslui reikalingas „neperdegęs“ vadovas.

Karolina Barasnevičiūtė

„Versle darbus siūlau deleguoti etapais, nes pritrūkus emocinio resurso ateina emocinis perdegimas, pervargimas, kuris trukdo sėkmingai vystyti veiklą“, – savo patirtimi dalijosi lektorė.

Visi skirtingai geriausi


Justina Gafarovaitė pasakodama savo sėkmės istoriją ragino grožio meistrus nebijoti būti išskirtiniais. Pasak jos, visi gali būti geriausi savaip.

„Tu niekada nebūsi vienintelis, niekada nebūsi geriausias, nes geriausių yra daug ir visi skirtingai geriausi“, – drąsino kolegas J. Gafarovaitė.

Justina Gafarovaitė

Pasak jos, labai svarbu suprasti, kad verslo sėkmė – daug darbo reikalaujantis procesas.

Vasario pradžioje vykusi jubiliejinė 5-oji online konferencija „Grožio verslo formulė“ pritraukė daugiau nei 300 dalyvių, kurie panoro išgirsti 11-kos pranešimų, padėsiančių jiems stiprinti ir sėkmingai auginti vystomus prekės ženklus.

Dvi dienas trukusioje online konferencijoje pranešimus skaitė ir šie savo srities profesionalai: fotografė Inga Sinkevičienė, mentorės Milda Staugaitienė ir Olga Kairienė bei Gintarė Buinovskė, „Be reklamos negerai“ įkūrėjas Aurimas Skaržinskas, grafikos dizainerė Živilė Subačienė, marketingo specialistė Indrė Širkienė, socialinių tinklų turinio kūrėja Giedrė Kaltauskė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)