Kijeve susirinkę žiūrovai išvydo penkiolika moterims bei vyrams skirtų drabužių modelių. Kolekcijoje plėtojamos dvi, į vieną kompoziciją sujungtos kryptys. Pirmoji – madą kasdien švęsti kviečianti pastelinė kolekcijos dalis, kurioje Milda meistriškai sujungia tarp seksualumo ir konceptualumo laviruojančią kūrybos liniją. Antroji kolekcijos dalis – moterims ir vyrams skirti megzti gaminiai. Dizainerei svarbus įvaizdžio išbaigtumas, pagrindo ir detalių harmonija, tad drabužių derinius Milda papildė ne pirmą sezoną ypač madingomis bucket hat kepurėmis bei kepuraitėmis su snapeliu.

M. Grikšaitė – Jankuvienė pasakoja, kad kolekcijos idėją padiktavo tvarus Ukrainos mados savaitės formatas „No season“ ir viena fundamentaliausių vertybių – meilė. „Nors kintant pasauliui ieškomos naujos bendravimo formos ir nauji meilės apibrėžimai, širdelė visiems, nuo mažo iki didelio, asocijuosi su meile, todėl šis simbolis tapo pagrindiniu kolekcijos motyvu. Kaip visuomet, kurdama rėmiausi tvarumo principais, tačiau šįkart naudojau ne tik pamėgtą upcycling techniką, bet ir mezgimą – megzti išmokau dar vaikystėje ir tai buvo mano pirmoji pažintis su drabužių kūrimu, jau kurį laiką troškau grįžti prie savo kūrybos šaknų. Mezgimas yra vienas tvariausių mados pramonės metodų, nes leidžia sunaudoti žaliavas beveik be likučių, o daiktai yra ilgaamžiai. Ypač didelį dėmesį skyriau siūlų parinkimui – natūrali sudėtis bei praktiškas dėvėjimas buvo mano prioritetas.

Naujausia „Mild Power“ kolekcija – Ukrainos mados savaitėje

Tvarumo paieškos kiekviename žingsnyje tapo ir draugystės su prekės ženklu „MATH Scientific“ pagrindu – tiek „MATH“, tiek „Mild Power“ orientuojasi į tvarumą, įvairiapusišką sąmoningumą ir meilę sau bei aplinkai, taigi bendradarbiaudami sukūrėme kelis drabužių modelius“, – koncepcija dalijasi dizainerė, kuriai antrina ir mokslininkų sukurtos, minimalistinės sudėties kosmetikos prekės ženklo įkūrėja Marija Valaitė: „Kad ir kaip žavėčiausi mada, negaliu ignoruoti šios industrijos poveikio aplinkai. Mūsų vertybės yra mokslo pažanga, procesų skaidrumas ir atsakomybė – atsakomybė prieš klientus, prieš mokslininkų bendruomenę bei prieš mūsų planetą, kuriai dabar, labiau nei bet kada, reikalinga pagalba, tad bendradarbiaujame tik su tvariais prekės ženklais.

„MATH Scientific“ bendruomenė prisiima atsakomybę už mūsų planetos ateitį – esame Koralinių rifų aljanso nariai ir rėmėjai, o galvodami apie produktų pakuotes, visuomet sau keliame dvigubus tikslus – jos turi būti minimalistinio dizaino ir būtinai tvarios. Prausiklių buteliukai pagaminti iš I‘m Green™ polietileno – tai unikalus plastikas, kuris yra pagamintas iš cukranendrių – atsinaujinančio resurso. Kremų tūbelės – iš perdirbto plastiko, tad galite būti tikri, kad įsigiję mūsų tūbeles neprisidėjote prie tolesnės plastiko produkcijos, o suteikėte antrą gyvenimą plastikui, kuris kartą jau buvo panaudotas. Na, o popierinės pakuotės yra gaminamos iš popieriaus, kuris pagamintas iš atsinaujinančių resursų ir 100% perdirbamas“, – prekės ženklo tvarumo filosofija dalijasi M. Valaitė.

Požiūris į tvarumą ir minimalistinę estetiką tapo dviejų socialiai atsakingų prekės ženklų kolaboracijos pagrindu. Drabužių dizainerė džiaugiasi, kad šia filosofija vis dažniau vadovaujasi ne tik kūrėjai ar verslai – Milda tikina, kad tvarumas vis dažniau tampa argumentu įsigyti ir klientui.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)