Naująjį prekės ženklą ir toliau plėtos šeimyninis–kūrybinis Gintarės ir Beno Maslauskų duetas. Kaip teigia batsiuvių pora, jų gyvenime niekada nebuvo takoskyros tarp šeimos ir verslo, o naująjį prekės ženklą pora pristato per savo pirmąsias vestuvių metines. Būtent pernai birželio 14-ąją pora susituokė, o prieš keletą savaičių Maslauskai pranešė dar vieną svarbią naujieną – jie laukia pirmagimio. Jau po kelių mėnesių pasaulį išvys trečioji batsiuvių karta.

„Išgyvename tikrą virsmą ir jaučiamės kaip niekada tvirtai. Pastarieji dveji metai tapo didelių pokyčių laikotarpiu, per kurį suformavome įmonės ateities viziją. Jos vedini, atnaujinome siuvamų batų dizainą: nuo klasikinės avalynės pereiname prie modernios, charizmatiškos ir drąsios. Savo kūriniais siekiame, kad klientai išreikštų save, ir, kad jiems būtų dar smagiau patirti individualiai pasiūtų batų malonumą, pirmieji Lietuvoje pristatome naujovę – 3D modeliavimo įrankį, kurio dėka tam tikrus bato elementus klientai galės susimodeliuoti savarankiškai tiesiogiai internetu“, – naujojo prekės ženklo idėją pristato batsiuvys Benas Maslauskas.

Mas Laus

Su naujuoju įrankiu užsakovai galės savarankiškai pasirinkti batų formą, tam tikrus elementus bei suderinti spalvas, tad naujos avalynės dizainas patiks vienetinę avalynę vertinantiems žmonėms.

Kurs maištingą avalynę ir dar aktyviau dirbs su užsakovais užsienyje

„Mas Laus“ prekės ženklas kurs maištingą rankų darbo avalynę, kurią rinktųsi charizmos išsiilgę klientai, vertinantys bekompromisę kokybę , – pasakoja B. Maslauskas. – Iš klientų poreikių jaučiame, kad užsakovai išsiilgo kitokios, vienetinės avalynės, o mus tai itin motyvuoja. Jaučiamės tvirti, nusprendę įmonei suteikti naują kryptį. Tikime, kad ir įmonės steigėjui tėvui Žanui Maslauskui taip pat patiktų, kad ieškome naujų idėjų ir drąsiai imamės naujovių.“
Mas Laus

Dar vienas naujojo prekės ženklo tikslas – įsitvirtinti tarptautinėje individualios avalynės rinkoje. Su šiuo prekės ženklu G. ir B. Maslauskai planuoja plėstis pritaikę savo el. platformą ir komunikacijos strategiją užsienio auditorijai. Užsakovų iš kitų šalių nuolat būta ir iki šiol, tačiau daugiausia dėmesio buvo skirta vietos rinkai, tad įmonei teko evoliucionuoti, kad užsieniečiams ją suprasti būtų paprasčiau, o įgyvendinti savo svajonių avalynės viziją – lengviau.

Fizinės „Mas Laus“ parduotuvės liks Kėdainiuose (gimtajame prekės ženklo mieste), Klaipėdoje ir Vilniuje, tuo tarpu internetinę prekybą planuojama įdarbinti tarptautinėms ambicijoms, rašoma pranešime spaudai.

Batsiuvystės amato abu mokėsi iš tėvo Žano Maslausko

„Išskirtinį dėmesį skiriame avalynės kokybei, dirbame tik su kokybiška oda, seniai vadovaujamės tvarumo filosofija. Būtent tai padėjo jau anksčiau suburti lojalių klientų ratą ir sudominti mūsų produkcija stilingus žmones iš Lietuvos ir svetur“, – sako „Mas Laus“ vadovas.
Mas Laus

B. Maslausko teigimu, kuriant naują įmonės veiklos kryptį pasitikėjimo suteikia iš kartos į kartą perduodamos batsiuvystės tradicijos, kurias abu su žmona Gintare tiesiogiai perėmė iš įmonės įkūrėjo tėvo Žano Maslausko. Pora daugelį metų kartu mokėsi individualios batsiuvystės amato, o tėvas išugdė tradiciją į kiekvieno užsakovo poreikius žiūrėti vienodai atidžiai. Būtent klientų lojalumas ir susidomėjimas išraiškingu avalynės dizainu suteikia kūrėjų porai pasitikėjimo, tad jie yra dėkingi už palaikymą ir nuolat tobulėja norėdami jį pateisinti. „Mas Laus“ lieka asmeninis kokybės pažadas kiekvienam.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt