Pristatytoje mados namų kolekcijoje dominavo dygsniuotos slidinėjimo kelnės ir dirbtinio kailio batai, puikiai tinkantys ir vakarėliui po slidinėjimo džiaugsmų. Kaip ir konkurentai, prancūzų prabangos prekės ženklas šį sezoną dėl pandemijos neturėjo galimybės Paryžiaus mados savaitėje surengti gyvo kolekcijos pristatymo ant podiumo, todėl kitai žiemai skirtus apdarus pristatė vaizdo įraše.

Naujoji „Chanel“ kolekcija – eklektiškas stilių ir audinių derinys, atsiskleidęs keičiantis nespalvotiems kadrams Paryžiaus gatvėse ir spalvingiems vaizdams „Castel“ – mados pasaulio grietinėlės mėgstamo naktinio klubo – šokių aikštelėje.

„Chanel“ kolekcija
Foto: Scanpix

Dizainerė Virginie Viard pasakojo, kad ją įkvėpė kontrastai. Kolekcijoje nestigo masyvių pūstų paltų, kurie derinti su žvilgančiomis suknelėmis, perregimais kombinezonais, marškinėliais, palaidinėmis ir prekės ženklui įprastu tvidu. Slidinėjimo tema padarė įtaką įvairiems apdarų aspektams: nuo megztinių su snaigių motyvais iki vilnonių skrybėlių ir kepurių, puoštų kamelijomis – dar vienu „Chanel“ būdingu ženklu.

„Chanel“ kolekcija
Foto: Scanpix

Septintajame ir aštuntajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje „Castel“ tapo įžymybių pamėgta naktinių pasilinksminimų vieta, traukusi tokius žinomus žmones kaip „The Rolling Stones“ vokalistas Mickas Jaggeris ar aktorė Catherine Deneuve. „Chanel“ dizaineris Karlas Lagerfeldas taip pat mėgo rengti vakarėlius šiame klube. Vaizdo įraše „Chanel“ modeliai buvo užfiksuoti besitaisantys makiažą ankštose „Castel“ patalpose ir paliekantys paltus rūbinėje. Kiti kolekcijos apdarai išsiskyrė švarkais su kailiu ir padidintomis eglučių rašto kelnėmis. Kai kurie apdarai, įskaitant ir apsmukusius džinsus, buvo puošti žvyneliais.

„Chanel“ kolekcija
Foto: Scanpix