Mados namai „Louis Vuitton“ sugrįžo į antiką: modeliai žingsniavo tuščiame Luvro muziejuje tarp graikų ir romėnų statulų. Skambant jau išsiskyrusio Prancūzijos elektroninės muzikos dueto „Daft Punk“ kūriniams įvykęs pristatymas užbaigė Paryžiaus mados savaitę. Nicolaso Ghesquiere’o rudens–žiemos kolekcija pasižymėjo per dideliais švarkeliais, klostėtais sijonais ir storapadžiais batais.

„Louis Vuitton“ kolekcija
Foto: Scanpix

Neoninės oranžinės ir šviesiai geltonos spalvų pamuštos liemenės buvo priderintos prie išpūstų tvido sijonų, o karoliukais pagražintus viršutinius drabužius iš dalies dengė dideli paltai. Firminės „Louis Vuitton“ rankinės buvo papuoštos Italijos menininko Piero Fornasetti raižybos įkvėptais biustų ir litografų vaizdiniais. Pristatymo pabaigoje pasirodęs modelis vilkėjo graikų statulų atvaizdais išmargintą grublėtą berankovį viršutinį drabužį ir sijoną, avėjo gladiatoriams būdingus batus ir užlipo laiptais prie Samotrakės Nikės statulos.

„Louis Vuitton“ kolekcija
Foto: Scanpix

Dėl COVID-19 pandemijos įvesti kelionių ir būriavimosi apribojimai privertė tokius prabangių drabužių gamintojus kaip „Dior“, „Chanel“ ir „Louis Vuitton“ vietoje tradicinių madų šou kurti pristatomuosius vaizdo klipus.

„Louis Vuitton“ kolekcija
Foto: Scanpix