Kolekcijoje dominuoja ryškios 70-ųjų roko, disko ir pankroko natos, o joje rasti galima ir nepriekaištingai sukirptų kostiumų, ir įspūdingų apdarų vakarėliui. Tikru kolekcijos mūza tapo atlikėjas David Bowie, kurio lyčių stereotipams nepavaldus stilius įkvėpė pagrindinius kolekcijos įvaizdžius – ryškiai mėlyną kelnių kostiumą su įliemenuotu švarku, plačiapetį pilką paltą, pagamintą iš perdirbtos itališkos vilnos, bei perdirbto poliesterio palaidines, puoštas įspūdingais raukiniais.

Gaivi mėlyna ir malachito žalia spalvos kolekcijoje derinamos su šampaninės rausvos spalvos akcentais, o atrinktus gaminius puošiantys marmuriniai raštai buvo įkvėpti itališkos architektūros.

Įvaizdinė kampanija laužo nusistovėjusias tradicijas pakviesdama „Studio“ kolekcijos ambasadorius Barbie Ferreira, Veronika Heilbrunner, Celeste, Alton Mason, Young Emperors ir Mia Kong kartu kurti kampaniją iš skirtingų pasaulio kampelių nuotoliniu būdu. Kiekvienas talentas užfiksavo savo unikalias kolekcijos interpretacijas, kuriose pirmu smuiku griežia jų asmeninis stilius bei individualumas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)