Toks gyvenimas Tiffany nebuvo taip lengvai pasiekiamas ranka. Jos drąsa, ryžtas ir užsispyrimas neabejotinai – tie ginklai, kurie padėjo įgyvendinti svajones ir tapti viena įtakingiausių mados tendencijų formuotojų visame pasaulyje. Apie mados perliukus, šiuolaikinio mados verslo niuansus ir įkvėpimus – kaip visuomet, prie puodelio kavos pavasarėjančiame Londone.

– Kokie vėjai tave atnešė į Londoną?

– Gimiau ir penkiolika metų augau Taivane. Tada atvykau į Jungtinę Karalystę, o septyniolikos pradėjau studijuoti Londone, „Central Saint Martins“ koledže. Taivane palikau savo šeimą ir draugus, todėl toks sprendimas nebuvo lengvas, tačiau dabar suvokiu, kad tai buvo svarbus žingsnis mano gyvenime.

– Kas buvo po to? Smalsu, kokį kelią reikia nueiti, kad pasiektum tai, ką pasiekei tu?

– Viskas, ką išmokau ir ko pasiekiau, – tai mano pačios patirtys ir išmoktos pamokos. Dar studijuodama Londone dirbau pardavimo asistente butike „Feathers“. Vėliau mane keletą kartų paaukštino pareigose – tapau parduotuvės vadove, o pabaigusi studijas tapau atsakinga už mados pardavimą ir asortimento formavimą. Tačiau po kurio laiko išvykau trejiems metams į Honkongą – buvau pakviesta dirbti prekių ženklo „Lane Crawford“ pirkimų departamente. Vėliau – darbas „Selfridges“, o galiausiai tapau „Mytheresa“ mados pirkimų vadove.

– Kokių savybių reikia, kad gautum mados pirkimų vadovės kėdę vienoje žymiausių prabangos prekių platformų?

– Turi būti atkaklus ir pasiryžęs darbui paaukoti labai daug laiko. Esi nuolatos „on the go“. Mano darbas turi daugybę privalumų, bet, kad čia atsidurtum, turi nueiti ilgą kelią. Tai neatskiriama nuo sunkaus darbo, atsidavimo ir susikaupimo dėl tikslo. Žinoma, iš pradžių mokaisi iš tų, kurie yra aplink tave, o tokiomis aplinkybėmis reikalingas tik pozityvus požiūris.

– Ar gali pasidalyti e. komercijos vartotojų elgesio įžvalgomis ar tendencijomis? Ko trokštame ir ko ieškome?

– Vartotojai ieško to, kas tuo metu yra geriausia rinkoje, todėl mūsų užduotis – reprezentuoti ir kuruoti prekių ženklų turinį taip, kad vartotojai nepasiklystų tarp nesibaigiančių pasiūlymų, atvirkščiai – jiems būtų pristatytos ir lengvai pasiekiamos trokštamiausios to sezono naujienos.

– Ar tvarumo aspektas vartotojams jau yra motyvacija rinktis vieną ar kitą daiktą?

– Mes neabejotinai matome pokytį mados industrijoje tvarumo link, tai atsispindi ir mūsų vartotojų pasirinkimuose. Tvarumo tendencija, vis labiau tampanti diskusijų tema, didina tokių prekių ženklų kaip Stella McCartney aktualumą. Dėl tvarumo krypties mūsų asortimentą papildė modernus prekių ženklas Nanushka, siūlantis veganiškos odos kolekcijas, nekompromituojančias mados, tačiau, pirmiausia, svarbą teikiančias praktiškumui.

– Kokie prekių ženklai šiuo laikotarpiu galėtų būti vadinami įtakingiausiais?

– Be abejonės, Bottega Veneta! O jei kalbėtume apie naujus prekių ženklus, išskirčiau kylantį Amerikos prekių ženklą Peter Do. Jų kuriama estetika yra minimalistinė, androgeniška ir lyg dešimtojo dešimtmečio Helmut Lang atgimimas, susimaišęs su #oldceline nuotaika.

Low Classic – tai iš Korėjos kilęs prekių ženklas, į kurį taip pat siūlyčiau atkreipti dėmesį. Jie siūlo pagrindinius drabužinės elementus, kurių įsigysite stipriai neištuštindami piniginės. Ieškančioms batų siūlyčiau pasidomėti prekių ženklu Nodaleto. Šio ženklo įkūrėja ir dizainerė Julia Toledano yra „new kid on the block“ batų pasaulyje. Jos kuriami batai yra įdomūs, su „grunge“ stilistikos prieskoniu, tačiau ne per daug alternatyvūs. Jie patiks madingiausioms miesto merginoms, kurios ieško kažko kitokio.

– Kaip elektroninė prekyba, tavo požiūriu, keisis ir progresuos ateityje?

– Pastaraisiais metais mados pardavimo apimtys neįtikėtinai augo, ir tai tiesiogiai daro įtaką socialiniams tinklams bei elektroninei prekybai. Mados ženklai turėjo dramatiškai adaptuotis, kad atitiktų vartotojų poreikius naujojoje skaitmeninėje eroje. Pradedant nuo tiesioginių kolekcijų pristatymų transliacijų ir „see now buy now“ fenomeno, baigiant tuo, kad net didžiausi ir tradiciškais laikomi mados namai turėjo integruotis į elektroninį žaidimą. Dėl to keitėsi ir tai, ką bei kaip perkame. Labiau nei bet kada skaitmeninės pardavimo platformos glaudžiai bendradarbiauja su prekių ženklais tam, kad savo vartotojams galėtų pasiūlyti vis ką nors šviežio ir unikalaus. Taip kuriamos kapsulinės kolekcijos.

– Kaip apibūdintum savo stilių?

– Kadangi nuolat esu kelyje, prioritetus skiriu komfortui. Mano stilius neatskiriamas nuo „statement“ daiktų, kurie kalba patys už save. Juos dėviu sluoksniuodama su kitais drabužiais. Pavyzdžiui, midi suknelę derinu su „oversized“ švarku ir ilgaauliais, tačiau priklausomai nuo nuotaikos galiu dėvėti ir sportinius batelius, kuriuos maišau su kostiuminiais šortais ir vėlgi – „oversized“ švarku. Apskritai, mano apranga yra gana sportiška ir kasdienė, mėgstu maišyti moteriškus ir androgeniškus stilius.

– Ar turi tokį drabužių derinį-uniformą, kuri visuomet pasiteisina?

– Mano kasdienis drabužis, be kurio neišsiversčiau, – tai „boyfriend“ švarkas su petukais, jį galima dėvėti daugybe būdų ir jis visuomet atrodo klasiškai. Na, o vakarų neįsivaizduoju be suknelių.

– Kas yra tavo kūrybinis stimulas, kur ieškai įkvėpimo?

– Įkvėpimo ieškau visur – Davido Bowie muzikoje, Helmuto Newtono, Roberto Mapplethorpe’o ar Reno Hango fotografijose…

– Kas dar, be mados, tave domina?

– Dievinu interjero dizainą!

– Šeštadienio popietė su Tiffany Hsu. Kaip tai atrodytų?

– Tai būtų neįpareigojantys vėlyvi pusryčiai su draugais, o tuomet pasivaikščiojimas po apylinkę bei vizitas į SPA.

– Koks tavo santykis su maistu?

– Tiesą sakant, man patinka įvairus maistas ir, beje, aš tiesiog dievinu gaminti! Vienas mano mėgstamiausių patiekalų – „Xiaolongbao“, tiksliau sakant, kinietiški troškinti koldūnai.

– Kokia tavo gyvenimo filosofija?

– Nėra nieko neįmanomo!

– Tavo miestai?

– Bet kuris Italijos miestas. Sicilija – viena nuostabiausių vietų žemėje, čia pilna istorijos ir dekadentizmo, o visa tai persipina su jūra, kultūra ir nuostabiu maistu. Negaliu patikėti, kad visa tai telpa vienoje saloje. Tai vieta, kurioje detoksikuojuosi po mados savaičių. Palermo, mano nuomone, – viena autentiškiausių Sicilijos vietų, kurioje atsispindi tikrasis itališkas gyvenimo būdas.

– Muzika?

– Davidas Bowie, Bruce’as Springsteenas ir „Einstürzende Neubauten“.

– Filmai?

– „Boni ir Klaidas“, „Alkis“, „Flashdance“, „Pusryčių klubas“, „Paryžius, Teksasas“ ir „Bufalas 66“.

– „Instagram“ profiliai?

– Mytheresa (@mytheresa.com) ir mano draugės Susie Lau (@susiebubble) bei Tina Leung