„Sunku buvo nepastebėti tokio įvykio, nes, visų pirma, pamatėme išaugusius pardavimus. Pradėjome ieškoti, kodėl taip yra, ir kur esame paminėti. Ne pirmas kartas, kai kažkas iš interneto padaro įtaką pardavimams. Suknelės pardavimai dabar išaugo šimtus kartų. O bendrai viskas – bent 20 kartų“, – pasakojo prekės ženklo vadovė.

Paklausta, kaip, jos manymu, ši suknelė atsidūrė hercogienės garderobe, V. Murauskienė abejojo, ar drabužius ji renkasi pati. „Aš sunkiai įsivaizduoju, kad vakare princas Haris kepa blynus, o Meghan internete ieško suknelių. Aš manau, kad yra komanda, kuri parenka. Meghan drabužių srityje yra megainfluencerė, ją seka viso pasaulio moterys, ne tik Jungtinės Karalystės ar Amerikos. Ji sekama visame pasaulyje, todėl dabar mums iššūkis pasiūti tiek suknelių. Pirmiau jas parduodame, o paskui gaminame, reikia nemažai darbo jėgos“, – teigė V. Murauskienė. Tiesa, dėl išaugusių pardavimų įmonė nesiruošia perkelti savo darbo į kitas šalis. „Viską gaminame Lietuvoje. Greičiau būtų pardavimų stabdymas nei siuvimas kokiame nors Bangladeše“, – sakė pašnekovė.

Anot jos, tam, kad drabužis patrauktų akį, jis neturi būti su dideliu kaspinu ar labai išskirtinėmis detalėmis. Kartais grožis slypi paprastume. „Kaip atsirenka Meghan ar jos stilistai drabužius, manau, kad yra tam tikra sistema. Jie kreipia dėmesį ne tik į drabužį, bet ir patį prekinį ženklą: kuo jis užsiima, ar jis tvarus, ar ne, sakoma, kad didelę įtaką turi tai, kad vadovė moteris, kad rūpinamės ir socialiniais reikalais. Pavyzdžiui, per karantiną siuvome kaukes ir siuntėme į JAV, dalijome Lietuvoje. Gal esmė paprastume. Juk vaikštant kasdien gatvėje nereikia Juozo Statkevičiaus suknelių, kurios, beje, yra labai gražios“, – svarstė kūrėja.

Ji teigė, kad šią istoriją greičiau vadintų juodo darbo rezultatu nei sėkme. „Mes penkis metus sunkiai dirbome, esame labai gerai žinome Amerikoje, ir visiškai nežinomi Lietuvoje. Manau, kad tai turėjo įtakos“, – šypsojosi V. Murauskienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (116)