2019 m. pabaigoje DELFI ir vėl turėjo ekskliuzyvinę galimybę praverti Štutgarte įsikūrusio „Porsche Exclusive Manufaktur“ padalinio, kuriame klientų vizijos pildomos nuo A iki Z, duris. Čia atvyksta pageidaujantys gauti kur kas daugiau nei tiesiog gamykliniai šios markės automobilio variantai. Ir, be abejo, galintys sau leisti tokią prabangą.

Pirmąją kelionės dalį į automobilių gigantės širdį ir sukauptus įspūdžius galite perskaityti ČIA. Jei prieš kelerius metus visas dėmesys atiteko limituoto leidimo „911 Turbo S Exclusive Series“, šį kartą fokusas – į kone neribotas automobilio tobulinimo galimybes.

Dešimtys naujų, pagal klientų poreikius personalizuotų automobilių, išrikiuotų greta paradinių gamyklos durų, kaip mat paduoda toną – šis prekinis ženklas didžiuojasi kiekvienu gamykloje žmonių rankomis ar robotų pagalba sulipdytais kūriniais. Ir jei galvojate, kad automobilį kūriniu vargiai pavadinsi, šioje vietoje abejonės tarsi prasisklaido.

Automobilių gigantė vadovaujasi viena paprasta taisykle, jei pildyti klientų poreikius – tai iki paskutinio štricho. O interjero ir eksterjero poreikių, per daugelį gamyklos darbo metų, būta įvairiausių.

Kaip teigia „Porsche“ ekspertas Fabianas Haugas, pasaulyje, kuris pamažu vienodėja, didžiausia siekiamybė – išlaikyti savo individualumą. Tai pasakytina ne tik apie žmones, bet ir vertingiausius jų turimus daiktus, vienas kurių, neabejotinai, yra automobilis.

Jei kas nors jūsų paklaustų, kas kiekviename žmoguje yra itin individualu, ką atsakytumėte? Ar tai būtų asmenybė? Sudėjimas? Akių spalva? Jei šį klausimą užduotumėte F. Haugo, jis nė nemirktelėjęs atsakytų, – pirštų antspaudas. O atsakymą jam padiktavo asmeninė patirtis, mat vienas iš jo klientų pageidavo būtent tokios, iš pažiūros, kiek keistos mašinos personalizavimo detalės.

„Štai todėl ir turime „Porsche“ automobilį su didžiuliu piršto antspaudu ant variklio kapoto“, – apie solidžios pilkos spalvos „Porsche 911 Carrera S“, su varno juodumo spalvos antspaudu ant gaubto, entuziastingai kalbėjo ekspertas.

Jei manote, kad tai vienas keistesnių variantų, kaip žmogus galėtų „dekoruoti“ savo automobilį, F. Haugas nusijuokęs pasakytų – baikite, būna ir linksmiau. Ekspertas sako, kad įsiklausyti ir pildyti savo klientų norus yra prekinio ženklo pareiga. Net, jei kartais ekspertų nuomonė šiek tiek prasilenkia su kliento vizija.

„Vienas mūsų klientų pageidavo keturių visiškai skirtingų, ryškių spalvų ratlankių. Be to, norėjo, jog tomis pačiomis spalvomis būtų rankomis apsiuvinėtas ir automobilio vairas. Galbūt toks prašymas ir privertė kilstelėti antakius, bet pasakyti klientui ne – nevalia, juk ne veltui sakoma – „skoniui draugų nėra“, – teigė koncerno atstovas.

„Esame sulaukę įvairiausių automobilio individualizavimo pageidavimų – pavyzdžiui, vienas klientų užsigeidė turėti išskirtinės spalvos automobilį. Noro būta tokio didelio, kad vyras nepasikuklino už dažymą sumokėti net 90 tūkst. eurų. 90 tūkst. tik už spalvą! Tai neabejotinai brangiausia, kiek mūsų klientas yra sumokėjęs už tokį, iš pažiūros, paprastą dalyką, kaip automobilio dažymas“, – teigė F. Haugas.

Jei manote, jog išsirinkti tarp kelių ar keliolikos spalvų jau yra sudėtingas reikalas, ekskliuzyvinio „Porsche“ padalinio atstovas savo klientams kas kartą praveria keturis didžiulius stalčius. Juose – daugybė žaislinių automobilių pavyzdžių, nudažytų dešimtimis skirtingų spalvų ir šimtais jų atspalvių. Nenorintiems įprastų, klasika laikomų spalvų, suteikiama galybė kitų variantų.

Dar vienas dalykas, anot F. Haugo, kuriuo itin didžiuojasi automobilių gigantė, tai aukščiausios kokybės oda. Minkšta, tačiau patvaria oda gali būti aptrauktos ne tik sėdynės, bet ir įrankių bei centrinis skydelis, dėtuvė, šoniniai buferiai, durų rankenėles ar lubos.

„Mes turime savo odos dirbtuves, kas automobilių gamyboje nėra įprasta. Karvių odą vežamės iš Europos šalių – Austrijos, Vokietijos, Ispanijos ir Portugalijos. Taip, galbūt galima būtų rasti ir pigesnių alternatyvų, tačiau, matote, viskas yra glaudžiai susiję. Europoje turime mažiau uodų, o mažiau uodų mažiau randų ant odos. Kuo mažiau randų, tuo daugiau odos galime panaudoti gamybai.

Be to, yra ir kita medalio pusė – tiekėjai ne anapus Atlanto, o kone ranka pasiekiami, vos kelių valandų skrydžių atstumu. Todėl galime stebėti jų darbą ir užtikrinti aukščiausią kokybę", – teigė ekspertas.

Įdomu ir tai, kad iš vienos karvės panaudojama tik pusė odos. Kita dalis, ant kurios yra daugiau įbrėžimų, pasitarnauja, pavyzdžiui, piniginių arba kitų odinių gaminių gamybai.

Straipsnyje panaudotos Radu Chindris nuotraukos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)