Prieš daugiau nei dešimtmetį jis įkūrė garsiąją e-platformą „Not just a label“, kuri šiandien vienija per 42 000 dizainerių ir nepriklausomų mados prekės ženklų iš viso pasaulio, rašoma pranešime spaudai.

Šis kontaktų vakaras vainikavo dar vieną pernai įkurto tarptautinių mokymų projekto – Mados verslo instituto – sezoną. Vietos mados verslininkams edukuoti ir telkti skirtame institute ne tik pavasarį, bet ir rudenį verslo strategijos mokėsi apie 50 lietuviškos mados pramonės atstovų, kostiumo dizainerių ir jų prekių ženklų komandos.

Iš viso rudens mokymų sesijos metu projekte dėstė bei savo turtinga patirtimi pasidalijo net 12 mados autoritetų iš Lietuvos bei užsienio. Tarp jų buvo viena žinomiausių dizainerių iš Rytų Europos, tarptautinio pripažinimo sulaukusi ukrainietė Anna October.

Master-klases taip pat vedė buvęs leidinio „Financial Times“ mados redaktorius, tokių ženklų kaip „Topshop“ ir „Selfridges“ online turinio strategas Davidas Hayes bei visiems žinomo mados ženklo „Burberry“ skaitmeninę revoliuciją įgyvendinęs IT strategas Craigas Crawfordas. Tiek užsienio, tiek vietos lektorių paskaitos koncentravosi į vieną temą, kuri ir tapo šio mokymų sezono ašimi, – kaip rasti sėkmingo mados verslo formulę skaitmeniniame amžiuje?

Apie tai buvo ir kontaktų vakarą pradėjusi diskusija, kurioje apie e-komerciją mados versle ir kartu su internetu į mados verslą atėjusias galimybes ir iššūkius kalbėjo jau minėtas C. Crawfordas, ilgametė „Aprangos grupės“ pardavimų ir rinkodaros direktorė Irma Marcinkienė, taip pat Londone gyvenanti technologijų verslininkė Vilija Butėnienė.

Diskusiją pradėjo pasijungimas iš Los Andželo, kur šiuo metu gyvena S. Siegelas, vieno sėkmingiausių online mados verslo projektų „Not just a label“ įkūrėjas. Jį kalbino vakaro šeimininkai, Mados verslo instituto įkūrėjai Ieva Zubavičiūtė (agentūra „Fashion bloc“, Londonas) ir Arnoldas Remeika (edukacinis projektas „Suprasti madą“, Vilnius).

Po oficialios kontaktų vakaro dalies susirinkusieji turėjo galimybę susipažinti, apsikeisti vizitinėmis kortelėmis, pakalbėti apie bendradarbiavimo galimybes, o MVI studentai – ypatingą progą pabendrauti su mados pasaulio autoritetais, investuotojais, verslo konsultantais, žiniasklaidos vadovais, verslo akademikais, matomais mados pasaulio veidais.

Projekto organizatorius A. Remeika taip aiškina kontaktų vakaro svarbą: „Mūsų tikslas – sujungti kūrėjus su vadybininkais, verslus su investuotojais ir konsultantais, įmones su talentingais darbuotojais, ir visiems sukurti galimybę keistis patirtimis, nuomonėmis ir kontaktais. Tai yra jau antrasis kontaktų vakaras, ir šią tradiciją būtinai tęsime kitąmet, o taip pat toliau vyks ir mūsų mokymai, nes jau aišku – jų mados bendruomenei labai reikia.“

Kaip ir pirmą kartą šių metų gegužę, taip ir šįkart kontaktų vakare dalyvavo mados bendruomenės grietinėlė – nuo didžiausių gamintojų, prekybos tinklų, investuotojų ir žiniasklaidos vadovų iki dizainerių, stilistų ir nuomonės formuotojų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)