DELFI Stilius gavo išskirtinę galimybę į išpardavimą užsukti dar prieš didįjį atidarymą, tad galėjome ramiai ir neskubėdami žvalgytis į rankinėmis ir batais nukrautas lentynas bei apžiūrėti šimtus drabužių ant kabyklų. Tiesa, likus mažiau nei parai iki oficialaus atidarymo, pro šalį žygiavę praeiviai vis nesėkmingai bandė įveikti uždarytas duris.

Prekės į šį išpardavimą atkeliavo iš puikiu stiliumi pasižyminčių Lietuvos moterų drabužinių. Dalis drabužių ir aksesuarų yra dėvėti, morališkai pabodę, todėl perleidžiami į kitas rankas. Kita dalis – naujos prekės. Juk pasitaiko, kad, tarkim, įsigyji drabužį, tačiau nė karto jo ir neapsivelki.

Stilingos Lietuvos moterys į naujas rankas perleidžia savo dėvėtas ir mėgtas rankines, kašmyro megztinius, kokteilines bei dienai skirtas sukneles, garsiuosius raudonpadžius „Louboutin“ aukštakulnius ir dar daugiau liukso klasės prekių. Išpardavime taip pat dalyvauja kai kurie Vilniaus butikai ir lietuviška drabužių perpardavimo platforma „Karuselle“.

Dėl privatumo pavienių pardavėjų pavardės nėra skelbiamos, bet paminima, kad tai – mados ir pramogų pasaulyje besisukančios moterys. Išpardavimo organizatorė pastebi, kad žmonės vis labiau linksta perparduoti nebevilkimus drabužius, o tai puiki proga įsigyti geros kokybės drabužį už prieinamą kainą.

„Žmonės tampa labiau atviri drabužių perpardavimui ir prie to tikrai prisidėjo tokios platformos kaip „Vinted“ arba „Karuselle“ – pastaroji skirta prabangiems, tačiau nebenešiojamiems drabužiams ir aksesuarams perparduoti. Tai ypač aktualu liukso klasės daiktams – prižiūrimi jie kokybę išlaiko ilgai, tad labai verta perleisti į kitas rankas ir susigrąžinti dalį už juos sumokėtos sumos, o ne laikyti tolimiausiame lentynos kampe“, – teigė išpardavimo organizatorė, komunikacijos agentūros A|PR įkūrėja Aušra Prasauskaitė.

„Tokius išpardavimus apibūdinčiau sėkmės reikalu – plati pasiūla gali apsukti galvą, todėl čia atvykti reikia turint laiko. Gera taktika – kartu atsivesti draugę ar kitą patikimą patarėją, kuris padės įvertinti, ar daiktą tikrai nešiosite, ar jis dera prie turimo garderobo.

Išpardavimuose būna labai daug žmonių, tenka laukti eilėse, tad labiau pasiseka tiems, kurie patogiai apsirengia, gali pasimatuoti drabužius nelaukdami eilėse prie kabinų“, – patarė organizatorė.

Madai neabejingus vyrus šį kartą tenka nuliūdinti – asortimentas pritaikytas tik moterims, užtat dydžių pasiūla vyrauja nuo XS iki XXXL, o didžioji dalis modelių yra vos po vieną vienetą.

Kainų šiame išpardavime galima išvysti įvairiausių. Pavyzdžiui, „Theory“ šilko palaidinė įkainota vos 21 euru, klasikinio kirpimo „Valentino“ mados namų suknelė – 100 Eur, o už ikonišką „Chanel“ rankinuką teks pakloti ir keturženklę sumą – 1 tūkst. 700 eurų. Įprasta tokios rankinės kaina vyrauja apie 5 tūkst. eurų.

„Tikiuosi, kad žmonės ne tik apsidžiaugs įsigiję ką nors gražaus, bet ir įvertins, kad protingai apsiperkant sau tikrai galima leisti įsigyti tai, kas iš pirmo žvilgsnio, iš reklamų žurnaluose atrodo prieinama tik išrinktiesiems“, – vylėsi „Mados rojaus“ sumanytoja.

Dalį išpardavimo asortimento ir kainas išvysite DELFI Stiliaus fotogalerijoje: