„Pasaulis šaukiasi pokyčių, ir mūsų atsakomybė yra veikti dabar, - kalbėjo britė. – Mes nesame tobuli. Kaip ir visos kitos įmonės, mes esame problemos dalis“. Jai esą yra aišku, kad tvarumas yra „mados ateitis, ne tik tendencija“.

Nuo liepos dalis Stellos McCartney mados ženklo akcijų priklauso didžiausiam pasaulyje prabangos prekių koncernui LVMH. Jo šefas Bernard‘as Arnault‘as paskyrė ją savo asmenine patarėja tvarumo klausimais.

Vis dėlto pristatydamas naują savo koncerno aplinkos politiką prancūzų milijardierius praėjusią savaitę užsipuolė jaunąją klimato aktyvistę Gretą Thunberg. 16-metė švedė esą pasiduoda „nevaržomam katastrofizmui“ ir taip demoralizuoja savo kartą. Be to, ji nieko nesiūlo, išskyrus kritiką.

S. McCartney pirmadienį pabrėžė, jog jaunoji karta keliasi ir „sako mums, kad mūsų namai dega ir kad mes privalome reaguoti, lyg mus būtų ištikusi krizė“. Dizainerė pridūrė, kad pasaulis iš tikrųjų yra krizėje.

Savo pavasario/vasaros kolekciją buvusio „bitlo“ Paulo McCartney‘io duktė pavadino iki šiol tvariausia savo mados ženklo kolekcija. Joje, be kita ko, yra karnų krepšių, kuriuos gamina moterys iš Madagaskaro, dirbtinių kailių iš bioplastiko ir perdirbto poliesterio bei batų „tvariomis“ medinėmis pakulnėmis.