Šis prekės ženklas, anksčiau naudojęs audinių, lapių ir triušių kailius, keičia savo poziciją, siekdamas patenkinti etiškų produktų paklausą iš pirkėjų pusės. Nuo kitų metų vasario, kai bus pristatyta 2020 metų pavasario-vasaros moterims skirta kolekcija, ateityje kailiai nebebus naudojami.

Po praėjusį rugsėjį vykusios viešos kampanijos, kurios metu bendrovė „Prada“ buvo raginama atsisakyti kailių, užkulisiuose su ja dirbo ne viena gyvūnų teisių gynimo organizacija.

Prekės ženklo generalinė direktorė Miuccia Prada sakė: „Prada“ grupė yra įsipareigojusi diegti naujoves ir socialinę atsakomybę, o mūsų „kailiams – ne“ politika, pasiekta pozityvaus dialogo su „Fur Free Alliance“, konkrečiai „LAV“ ir „Humane Society of the United States“, keliu, yra šio įsipareigojimo tąsa“.

„Orientacija į naujoviškas medžiagas leis bendrovei ištirti naujas kūrybinio dizaino ribas, tenkinant etiškų produktų paklausą“, – pridūrė M. Prada.

Labdaringos gyvūnų organizacijos šį žingsnį apibūdina kaip vieną svarbiausių pareiškimų kailių atsisakiusių mados namų segmente, ir toliau tęs kampaniją, kuria siekiama nutraukti kailių naudojimą visame pasaulyje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)