Renginio svečiai buvo kviečiami per 15 minučių susikurti individualų stilių iš parduotuvėje esančių drabužių. Trikovoje dalyvavo stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, „Babyblog“ tinklaraštininkė Sotera Šveikauskaitė bei tinklaraščio „My tiny copy“ autorė Erika, rašoma pranešime spaudai.

Viktorijos stiliuje atsispindėjo klasika ir pastelinės spalvos, Sotera spinduliavo elegancija ir moteriškumu, o Erikos stiliuje dominavo skirtingi gyvūnų raštai ir egzotika.

V. Šaulytės ir J. Šato sukurtas įvaizdis:



S. Šveikauskaitės įvaizdis:

Parduotuvės atidarymo akimirkos
Foto: Vidas Černiauskas


Tinklaraštininkės Erikos įvaizdis:

Parduotuvės atidarymo akimirkos
Foto: Vidas Černiauskas



Kiekvienas žmogus gali atrasti savąjį stilių, bet tam būtini eksperimentai, sako stilistė, žurnalo „L'Officiel Lithuania“ redaktorė Agnė Jagelavičiūtė.

„Reikia atkreipti dėmesį, kad outlet tipo parduotuvė skiriasi nuo įprastos parduotuvės. Čia daiktų yra itin daug, tad vykstant apsipirkti reikia turėti tikslą. Emocinis pirkimas yra lyg lengva narkomanijos forma, būtina žinoti, ko tau reikia“, – komentavo A. Jagelavičiūtė.

Pašnekovė pabrėžė, kad pats svarbiausias dalykas renkantis drabužį yra įvertinti, ar jis tikrai mums tinka. „Didžiausia klaida, kurią daro žmonės yra tai, kad jie perka drabužio vaizdą, kurį mato ant pakabos, o ne tai, kas tinka jau apsirengus“, – komentavo žinoma moteris.

Vardindama pagrindinius vasaros akcentus, ji patarė nepamiršti didžiulio, patogaus krepšio, tinkančio tiek paplūdimiui, tiek keliaujant į miestą. Taip pat patogių, lengvo audinio, plėšytų džinsų ir mūsų figūrai tinkančio maudymosi kostiumėlio.

Iniciatyvos „Moterų pasaulyje“ įkūrėja, televizijos laidų vedėja Indrė Stonkuvienė renginyje atkreipė dėmesį savo stilinga ir ryškia apranga. „Aš rinkdamasi drabužius eksperimentuoju, vakar mano stilius buvo sportiškas, šiandien esu su aukštakulniais, man patinka keistis“, – kalbėjo I. Stonkuvienė.

Pašnekovės teigimu, įprastai žmonėms kokybiški drabužiai asocijuojasi su aukšta kaina, tačiau ji neabejoja, kad kokybės ir kainos santykis yra įmanomas, tik reikia žinoti geras vietas, kuriose galime rasti „stiliaus perliukų“.

Naujose patalpose atsižvelgta į savo klientus – jaunas šeimas, tad įrengė mamos ir vaiko kambarį bei vaikų žaidimų zonas, kad visai šeimai apsipirkti būtų jauku, paprasta, o mažiesiems, kol jų mamos ieško stiliaus atradimų, netrūktų veiklos.

Parduotuvės atidaryme apsilankiusi drabužių kūrėja, fitneso trenerė Inga Žuolytė pastebi, kad žaidimų zonos apsipirkimą turėtų padaryti malonesniu procesu tiek tėvams, tiek vaikui. Jau dabar ji mielai ieško stiliaus atradimų apsipirkdama kartu su mažyliu.

„Taupau savo laiką, tad perku internetu arba firminių drabužių išparduotuvėse. Vienas svarbiausių dalykų renkantis rūbą man yra kokybė.

Nemalonu pripažinti, tačiau mano vartotojiškumas drabužių aspektu yra didesnis nei norėtųsi, todėl apsipirkdama vis dažniau susimąstau apie jo universalumą, kokybę, ilgaamžiškumą, tad džiaugiuosi populiarių drabužių išparduotuvių teikiamu asortimentu, kur už gerą kainą pavyksta įsigyti kokybišką prekę.“, – pasakojo E. Žuolytė.