Studijoje darbuojasi dvi stilistės – Irina Cybina ir Ula Kotryna Tulevičiūtė. Irina didelę dalį savo dėmesio skiria „L'Officiel Lithuania“ žurnalui ir asmeniniams klientams, o U. K. Tulevičiūtė dažniau rūpinasi televizijos laidų dalyvių įvaizdžiais. Nors moterų darbo pobūdis skiriasi, šioje studijoje jas jungia viena bendra idėja.

„Anksčiau ši vieta buvo skirta pasiruošimui darbams ir susitikimams su asmeniniais klientais, tačiau ilgainiui pastebėjome, kad sukaupėme begalę drabužių – vieni jų atliko po fotosesijų, kiti po klientų spintų revizijų.

Drabužiai kaupėsi ir kaupėsi, todėl nusprendėme sukurti paskyrą „Instagram“ tinkle, kur galėtume drabužius perduoti į kitų stilingų moterų rankas. Pradėjus prekiauti internetu, pastebėjome didelį merginų susidomėjimą, beveik viską, ką įkeldavome į paskyrą, netrukus išpirkdavo.

Tačiau dalis moterų vis dar nori pasirinktą drabužį paliesti, pamatuoti, o ne pirkti aklai. Taip ir nusprendėme praplėsti studijos paskirtį ir pasikviesti savo pirkėjas čia“, – kalbėjo stilistė.

Drabužiai studijoje – stilisčių atrinkti, išskirtinio modelio ir gerų, kokybiškų medžiagų. Kai kurie rūbai asortimente yra visiškai nauji, kiti – vieną, kitą kartą dėvėti. Kaip teigia I. Cybina, čia niekada nerasite nei suplyšusių, nei nešvarių drabužių, juk dirbant mados srityje estetinis vaizdas tampa prioritetu.

Didžioji dalis drabužių, avalynės ir aksesuarų įkainoti nuo 10 iki 90 eurų. „Turime ir greitosios mados ženklų kaip „Topshop“, „H&M“, „Zara“, ir dizainerių kurtų drabužių, pavyzdžiui, Egidijaus Sidaro arba „Mas 924“ – pastarųjų kainos neviršija 100 eurų“, – kalbėjo I. Cybina.

„Mas 924“ suknelė 90 Eur, bateliai „Asos“ – 20 Eur

Štai, blizgi „& Other Stories“ prekės ženklo suknelė čia įkainota 35 eurais, o už nepriekaištingo pasiuvimo „Marella“ švarką su kailinėmis detalėmis reikės sumokėti ne daugiau 50 eurų.

Vienas brangiausių pirkinių studijoje šiuo metu – nauja „Dolce & Gabbana“ rankinė. 400 eurų suma neatbaido tų, kurie žino, kiek iš tiesų kainuoja šių madų namų rankinės.

Ateityje stilistės planuoja asortimentą papildyti žinomų, mados ir grožio srityje dirbančių moterų drabužiais.

„Jau dabar sulaukiame daugybės norinčių atnešti savo nebedėvimų drabužių, tačiau studija – ne guminė, vietos nėra daug ir kol kas negalime priimti visų norinčių. Tačiau ateityje tikrai planuojame pasiūlyti galimybę žvilgtelėti į žinomų moterų drabužines ir šį tą įsigyti“, – teigė stilistė.

Kaip teigia I. Cybina, bet kokių drabužių į studiją neatneši – stilistės pačios atsirenka, kokius drabužius nori matyti savo asortimente bei savo akimis įvertina daiktus. Sako, nesinori studijos paversti turgumi, mat kokybė čia griežia pirmu smuiku.

„Chloe“ bateliai – 50 Eur

Svarstančioms apie drabužių pardavimą savarankiškai, I. Cybina pataria vadovautis vienu principu – jei nusipirkote drabužį, tačiau taip niekada jo ir neapsivilkote ir nusprendėte parduoti, turėtumėte kainą sumažinti perpus.

Kam spintoje kaupti vietą užimančius ir be tikslo dulkančius drabužius, kai sėkmingai galite juos perleisti į kitas rankas? Juk būtent taip ir pasireiškia mados atsakingumas – jei drabužis morališkai pabodęs, metas jam surasti naujus namus.

Stilistė pabrėžė, kad nedėtų pamiršti ir drabužių universalumo svarbos. Esą prieš apsiperkant visada pravartu pagalvoti, kiek derinių galite sukurti su vienu drabužiu. „Klientėms visada pasiūlome daugybę variantų, kaip dėvėti ir su kuo derinti įsigytą drabužį“, – teigė I. Cybina.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)