Kolekcionuoti akimirkas

Kasmet organizuojamoje socialinėje kampanijoje „I‘m THAT Girl“ jau sudalyvavo tokios stiliaus ir gyvenimo būdo ikonos kaip Karolina Toleikytė, Aistė Kabašinskaitė, Gintarė Songailė, Gabrielė Martirosinaitė, Monika Pundziūtė, Karina Krysko-Skambinė bei kitos žinomos šalies moterys.

Visos jos palaiko kampanijos idėją – „Kolekcionuok akimirkas, o ne daiktus“. Ja skatinama vienam vakarui skirtus drabužius ne pirkti, o nuomotis ir taip prisidėti prie besaikio daiktų vartojimo mažinimo, rašoma pranešime spaudai.

J. Verseckaitė ne tik sveikos gyvensenos atstovė, bet ir tikra stiliaus ikona. Jos įvaizdžiai pritraukia sekėjų dėmesį socialiniuose tinkluose bei praeivių žvilgsnius gatvėje. Sportas ir mada – neatsiejama J. Verseckaitės kasdienybės dalis, jos saviraiška ir kūrybiškumas.

Jolanta Verseckaitė

„Man patinka, kai mano stilius be žodžių kalba už mane, pasako, kas aš esu. Man svarbu jausti harmoniją tarp gyvenimo būdo, asmenybės ir susikurto įvaizdžio. Tik taip jaučiuosi savimi. Taip pat labai sveikinu šią verslo iniciatyvą, skatinančią drabužius nuomotis užuot pirkus ir atkreipiančią dėmesį į besaikį vartojimą“, – pasakojo sporto studijos moterims įkūrėja.

Pasak jos, kiekvienoje moteryje slypi ta pusė, kuri įkvepia ieškoti kūrybiškumo, tereikia leisti savo asmenybei atsiskleisti.

Mados ir judesio sintezė

Fotosesiją įamžino iš Sankt Peterburgo į Vilnių gyventi atvykusi fotografė Natalia Koinova. Ji prasitarė jau seniai svajojusi apie judesio, mados ir atletiško kūno sujungimą kadre.

„Su Jolanta dirbti buvo labai lengva. Šiai merginai nėra neįmanomos pozos, o ką jau kalbėti apie ištvermę, kurios reikia toje pozoje išbūti, kol išgausiu tinkamą kadrą, – įspūdžiais dalinosi fotografė. – Na ir žinoma, drabužiai – mano moteriška silpnybė. Norėčiau bent kartą užsidėti, kiekvieną įamžintą suknelę!“

Ne vienerius metus su prekės ženklu dirbanti stilistė Kamilė Bukauskaitė taip pat neslėpė susižavėjimo komandiniu darbu bei rezultatu.

„Man labai patinka darbai, kuriuose kiekviena detalė yra nepakeičiama. Būtent taip įvyko ir šioje fotosesijoje. Drabužiai, modelis, komanda, įvaizdžiai ir socialinė žinutė virto darbu, kuriuo didžiuojuosi. Besaikis daiktų vartojimas – didžiulė problema, dėl to labai palaikau verslus, kurie atkreipia į ją dėmesį ir siūlo sprendimą“ – pasakojo stilistė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)