K. Bazela renginio viešnioms pristatė dermatologinės kosmetikos rinkos tendencijas bei supažindino su produktais. Svečiai nepraleido progos pabendrauti su specialiai į renginį atvykusia prekės ženklo atstove bei išbandyti pristatytas priemones.

Progos susipažinti su dermatologinės kosmetikos prekės ženklu nepraleido modelis Simona Starkutė, dainininkė Ingrida Martinkėnaitė, vizažistė Neringa Čukinienė, tinklaraštininkės Indrė Trusovė, Kamilė Kanapeckaitė, Darja Kotelnikova ir kitos.

„Eurovaistinės“ sveikatos ir grožio prekių grupės vadovė Leandra Rėksnienė pastebi, kad dermatologinės kosmetikos poreikis sparčiai didėja: „Šiuolaikinis gyvenimo tempas, aplinkos tarša ir stresas didina odos jautrumą.

Daugėja žmonių, kurių oda netoleruoja kosmetikoje esančio alkoholio, kvapiųjų medžiagų bei konservantų. Todėl dermatologinės kosmetikos paklausa nuolat auga, žmonės vis labiau linkę rūpintis sveika savo išvaizda, siekia gauti ne tik laikiną gražios odos efektą, bet ir spręsti estetines odos problemas. Džiaugiamės, kad dermatologinės kosmetikos pasaulis nuolat tobulėja ir vystosi.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)