Šios „Victoria‘s Secret“ liemenėlės, sukurtos naudojant polimerų technologiją, klientes pakerėjo tuo, jog keičia spalvą, o, be to, yra funkcionalios ir patogios. Neseniai lietuvių gamintojas šiam prekės ženklui išpildė ir antrąjį užsakymą – pagamino liemenėlių kolekciją „Love“.

„Praėjusiais metais spartaus verslo augimo programoje mūsų komandos atrasta naujoji technologija padeda sukurti tokią liemenėlę, kuri efektyviai prilaiko krūtinę, palaiko formą, yra labai patogi, nevaržanti ir nebereikia naudoti jokių metalų ar porolono. O dizaineriams ji suteikė kur kas daugiau galimybių išpildyti savo kūrybines idėjas.

Jei iki šiol figūravo mezginiai ir gana ribotos spalvos, dabar galima kurti blizgančias, šviečiančias, pereinančių spalvų, liemenėles su nuotraukomis ir dar daugiau. Šis po verslo auginimo programos patirtas verslo šuolis yra tikra mūsų bendrovės pelenės istorija“, – sako įmonės direktorė Daiva Svigarienė.

Nors įmonė ir anksčiau dirbo su gerai žinomais prekės ženklais – daugiausia sporto prekių, toks tarptautinis pripažinimas gaminant liemenėles užgriuvo gana netikėtai. Pasak D. Svigarienės, atrasti naują rinką ir tinkamai joje pasirodyti padėjo dalyvavimas spartaus verslo augimo programoje, skirtoje pagreitinti mažo ir vidutinio verslo plėtrą.

„Dalyvaudami programoje išvystėme idėją ir sukūrėme liemenėlių kolekciją, o visai netrukus gavome milžinišką užsakymą, kokio iki šiol nesame turėję. Mes greitai tapome gana galingas apatinio trikotažo rinkos žaidėjas, kurio ėmė bijoti konkurentai“, – patirtimi dalijasi įmonės vadovė.

Dabar įmonė dirba ir su kitais žinomais užsakovais, tokiais kaip „Triumph“, „Chanttele“, „Milavitsa“, yra paruošusi daug naujų kolekcijų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)