„Abi šalys draugiškai nusprendė išsiskirti, „Calvin Klein“ pasirinkus naują prekių ženklo kryptį, kuri skiriasi nuo Simonso kūrybinės vizijos“, – sakoma kompanijos pranešime.

2016-ųjų rugpjūtį į Niujorką atvykęs savamokslis R. Simonsas, prieš tai ketverius metus bendradarbiavęs su „Dior“, sukėlė tikrą sensaciją. Jis buvo pramintas „vyriausiuoju kūrėju“ ir turėjo daug galimybių atgaivinti šį amerikietišką prekių ženklą, turėjusį vilčių, kad dizaneris padės padidinti pelną už prabangios kolekcijos pardavimus.

Tačiau nuo lapkričio buvo spėliojama, kad R. Simonsas gali palikti bendrovę, vienam PVH pareigūnui priskyrus jam dalį atsakomybės dėl smunkančių įplaukų.

PVH nepatikslino, kada R. Simonsas išeis iš darbo, bet, remiantis laikraščiu „The New York Times“, jis pasitrauks jau netrukus, nors su dizaineriu pasirašyta sutartis baigiasi tik beveik po pusmečio.

Kol kas neatskleidžiama, kas gali pakeisti R. Simonsą, arba kokie yra jo planai ateičiai.

Per belgo trumpą karjerą „Calvin Klein“ mados pasaulis gyrė jį už novatoriškas kolekcijas, o Amerikos mados dizainerių taryba skyrė jam net tris apdovanojimus.

„Calvin Klein“ šou iki šiol būdavo vieni populiariausių Niujorko mados savaitės renginių, tačiau mados namai nedemonstruos jokių kolekcijų per kitą Mados savaitę, prasidėsiančią vasarį, informavo PVH.

R. Simonso paskutinis rugsėjį surengtas podiumų šou buvo įkvėptas populiaraus 1975-ųjų Steveno Spielbergo filmo „Nasrai“ (Jaws).

„Amerikos kraštovaizdis – tiesiogine ir psichologine prasme – įkvepia „Calvin Klein“. Kelionė per Ameriką neišvengiamai nuveda iki šio kraštovaizdžio pakraščio – paplūdimio“, kur „vyrauja tiek nepaprasto grožio mintis, tiek įtampa“, savo šou apibūdino R. Simonsas.

Mados kritikai teigia, kad 50-mečiui dizaineriui pavyko atgaivinti ikoniško ameriekietiško prekių ženklo aktualumą. Pasak jų, R. Simonso kolekcijos yra tarsi gilus žvilgsnis į Jungtinių Valstijų gerus ir blogus aspektus.

Tačiau keli mados pramonės tinklapiai pradėjo spėlioti apie R. Simonso atsistatydinimą, bendrovės PVH vadovui per pardavimų apžvalgą apkaltinus belgą dėl finansinių problemų.

Vykdomasis direktorius Emanuelis Chirico paskelbė, kad PVH laikysis labiau į komerciją orientuotos rinkodaros, taip duodamas suprasti, kad eina į pabaigą kūrybos era su R. Simonsu priešakyje.

Niujorke gyvenantis mados kūrėjas Calvinas Kleinas, 1968 metais įkūręs jo vardu pavadintus mados namus, 2003-aisiais pardavė juos bendrovei PVH, kuriai taip pat priklauso prekių ženklas „Tommy Hilfiger“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)