Vartant nuotraukų galeriją, akį traukė įspūdingų aksesuarų gausa, o ypač – prabangiosios „Chanel“ rankinės, kurių ant renginio viešnių pečių būta išties nemažai.

Pirmasis „Chanel“ rankinių „populiaciją“ J. Statkevičiaus šou pastebėjo akylumu pasižymintis socialinių tinklų veikėjas – Rožinis Pudelis. Personažas pabrėžė nekvestionuojantis, ar renginio viešnios ant pečių buvo pasikabinusios padirbinį, ar originalą, mat iš nuotraukų daryti prielaidas – nesolidu ir kone neįmanoma.

Marketingo specialistas Saugirdas Vaitulionis įsitikinęs, kad į tokio lygio mados šou vykti su padirbiniu neišdrįstų jokia save gerbianti moteris.

„Aš manau, kad eiti į tokio lygio mados pristatymą kaip pas Juozą su padirbiniu būtų ne tik siaubingai prastas tonas, bet ir nepagarba madai. Aš nemanau, kad nors viena iš šių damų yra su padirbiniu. O jei yra – kiek nejauku“, – DELFI Stiliui sakė S. Vaitulionis.

Saugirdas Vaitulionis

Dygsniuota „Chanel“ rankinė – ne tik nemari klasika, bet ir išliekamąją vertę turinti investicija į rafinuotą stilių.

Kalbama, kad praėjusio amžiaus mados diktatorė Coco Chanel rankinuką sukūrė asmeniniais tikslais – pavargusi nuo įprastų rankoje nešiojamų rankinių, ji sukūrė modelį su ilga grandinėle, nešiojamą ant peties. „2.55“ buvo pirmoji ant peties nešioti skirta „Chanel“ rankinė.

Kodėl būtent „2.55“? Skaičius 55 simbolizuoja rankinės sukūrimo metus – 1955, o dvejetas – mėnesį.

Vis dėlto, šiuolaikiniai modeliai skiriasi nuo pirmųjų rankinių versijų, pavyzdžiui, „2.55“ rankinėje trūksta kišenėlės lūpų dažams ir dar vienos slaptos mažytės kišenės. O iki 1980-ųjų ikoniško „CC“ užsisegimo nė nebuvo.

Tiesa, įpirkti mados namų rankines gali ne kiekviena dama – lapkričio mėnesio duomenimis, originalių rankinių kainos svyruoja nuo 3 tūkst. 500 dolerių, baigiant daugiau nei 6 tūkst. JAV dolerių.

Daugiau svečių įvaizdžių išvysite DELFI Stilius fotogalerijoje: