Vokietijos mados namai „Hugo Boss“ mėgina ištaisyti mados pasaulio klaidas, kurios persekiojo bendrovę 2015 ir 2016 metais. Pardavimų augimas artimiausius ketverius metus turėtų siekti vidutiniškai 5-7 proc., prognozavo mažmenininkė.

„Vienas didžiausių iššūkių – jaunesnių vartotojų pritraukimas, – rašė „RBC Capital Markets“ analitikas Piralis Dadhania.

Greitis tampa ypač svarbus ne tik greitos mados kūrėjams, tokiems kaip „Inditex“ priklausančiai „Zarai“, bet ir aukščiausios kokybės drabužių rinkai. „Hugo Boss“ pakeitė savo vadovą 2016 metais, ir nuo tada naujasis mados namų generalinis direktorius Markas Langeris pagrindinį mados namų dėmesį nukreipia į kasdienę aprangą. Yesas Muelleris šiais metais buvo paskirtas „Hugo Boss“ mados namų finansų direktoriumi.

Be kitų iškeltų tikslų, M. Langeris ir Y. Muelleris tikisi iki 2022 metų pasiekti 15 proc. veiklos pelno maržą.

„Hugo Boss“ planuoja labiau kliautis augimu Azijos regione, kur pardavimų apimtys, remiantis naujausiomis prognozėmis, iki 2022 metų turėtų išaugti bent 10 procentų, ypač Kinijoje. Dabar pardavimai regione sudaro 15 proc. visų bendrovės pardavimų.

„Metzingen“, Vokietijoje įsikūrusios bendrovės, prognozėmis, jos pačios pajamos iš elektroninės prekybos iki 2022 metų išaugs keturgubai.