Stilingas Kalėdas švęsti atvyko Gintarė Gurevičiūtė, Ingrida Martinkėnaitė, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Simona Starkutė, Solveiga Mykolaitytė, Anžela Adomovič, Deimantė Kazėnaitė, Neringa Čukininienė ir Justina Gafarovaitė, Reda Mickevičiūtė ir Irina Cybina, rašoma pranešime spaudai.

„Kaip ir kiekvienais metais, pagrindiniams nuomonės formuotojams pristatome aktualiausias sezonines rinkos naujienas, taip pat tiek gerai žinomų prekių ženklų, tiek nišinių bei originalių prekių ženklų kolekcijas.

Nors tradicinės žiniasklaidos priemonės produkcijos viešinimui išlieka svarbios, bet pastebime, kad prekių ženklai vis didesnį dėmesį skiria socialiniams tinklams, tiksliniams nuomonės formuotojams bei santykių užmezgimui ir palaikymui su mikro ir makro tinklaraštininkais“ – pasakoja „Polhem PR Lietuva“ vadovė Ugnė Petrauskaitė.

Ugnė Petrauskaitė
Foto: Vygailė Sukurytė

U. Petrauskaitės teigimu, stiprėjant Lietuvos socialinės medijos bendruomenei, į vietinę rinką vis daugiau investuoja tarptautiniai prekių ženklai, lokalizuojantys pasaulines kampanijas.

Renginio metu buvo pristatytos Kalėdinės „Reserved“, „Lindex“ ir „Le Slap“ kolekcijos, pasaulyje pažangumu pirmaujančios korėjietiškos veido odos priežiūros priemonės „Erborian“ ir „Tony Moly“, naujieji maisto papildai „Smarthit“, kalėdiniai „Douglas“ dovanų rinkiniai, rankų priežiūros priemonės „Indigo Nails“, plaukų priežiūros priemonės Solidu bei šventinės avalynės „Crocs“, „Teva“ ir „Toms“ linijos.

Kalėdinis vakaras