Neseniai paskelbti statistiniai duomenys rodo, kad vienas iš aštuonių nuomonės formuotojų Jungtinėje Karalystėje yra pirkęs netikrų sekėjų. Ta pati analizė pateikia ir įrodymų, jog milijonus sekėjų turintįs tinklaraštininkai dažnai atneša daug mažiau naudos nei mikroinfluenceriai, kurių auditorija – labiau segmentuota, autentiškesnė ir labiau linkusi įsigilinti ir mados formuotojo siunčiamas žinutes, rašoma pranešime spaudai.

Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose vis sparčiau populiarėjančio mados ženklo „Le SLAP” įkūrėjos pritaria nuomonei, jog sukurti itin sėkmingas kolaboracijas su tinklaraštininkais – sunki užduotis, tačiau pasakoja, kad nuomonės formuotojai ir tinklaraštinkai vis dar vienas patikimiausių būdų, siekant didinti žinomumą. Būtent taip lietuvių kūrėjos V. Vaičiulienė ir J. Juozaitytė savo kurtus drabužius ir išvydo šio mėnesio japoniškajame „Vogue”.

Kiekvieną mėnesį japonų „Vogue” atrenka stilingiausias niujorkietes, dėvinčias „karščiausius” mados ženklus. Jų rugsėjo numeryje, kuris laikomas vienu svarbiausių dėl pristatomų naujo sezono tendencijų, puikuojasi ir lietuvių kilmės tarptautinio garso modelis Oksana Gedroit Jager.

Viena žinomiausių modelių, pozavusi „Calvin Klein, „Balenciaga” ir „Michael Kors” mados namams, žurnale įamžinta dėvinti dviejų dalių kostiumėlį ir baltus sportbačius. Vaida Vaičiulienė, viena iš prekės ženklo bendraįkūrėjų, pasakoja, kad nuotrauka – nesurežisuota ir Oksana užfiksuota fotografų, skubanti į kastingą per Niujorko mados savaitės įkarštį.

Nuotraukoje dar vienas „aksesuaras” – tai mažasis šunelis, kuris visur keliauja su modeliu bei yra įsiamžinęs ne vienoje reklamoje kartu su savininke.

Lietuvių kūrėjos neabejoja, kad kolaboracijos su žymiais mados industrijos atstovais – įdomios ir atneša puikių rezultatų.

„Jei nuomonės formuotojui iš tikrųjų patinka jūsų kuriami rūbai, jis tikrai juos nuolatos dėvės, todėl svarbus nuoširdus abipusis žavėjimasis tiek mados ženklu, tiek tinklaraštininku. O tai, žinoma, sugeneruos jums daug matomumo, kuris gali būti tikrai netikėtas – kaip ir matyti savo kūrinius tokiuose žurnaluose kaip „Vogue“ ar „Tatler“,– pasakoja prekės ženklo įkūrėjos Vaida ir Jūratė.