Milane, Berlyne, Kijeve ir kituose Europos miestuose jau anksčiau savo kūrybą pristačiusi, A. Kuzmickaitė šį kartą užsimojo dar plačiau ir rugsėjo 14-ąją dieną Londono mados savaitės metu, naujus talentus pristatančioje programoje „Fashion Scout“ pristatė jau septintąją asmeninę, 2019 metų pavasariui ir vasarai skirtą, kolekciją.

Kolekcijos tema – savirealizacija, kuri, kaip tvirtina pati dizainerė, yra didžiausias gyvenimo variklis ir pagrindinis kūrybos tikslas. Dizainerė pasirinko pasaulyje itin populiarų, tačiau lietuviams kiek neįprastą pristatymą – prezentaciją, kurios metu podiumu žengė dvi dešimtys modelių.

Agnė – modernios klasikos gerbėja, tad ir naujoje kolekcijoje ypatingą dėmesį ji skyrė detalėms ir formos išbaigtumui bei meistriškai supynė konceptualaus ir praktiško dizaino kryptis. Mados profesionalai iš viso pasaulio išvydo elegantiško silueto sukneles, trimates skulptūriškas drugelio transformacijas, subtilius raštus, įvairias juodos ir baltos spalvų variacijas.

Na, o savirealizacijos žinutę Agnė transliavo eklektišką harmoniją sudrumsčiančiais, ant drabužių nugulusiais lozungais ir ryškiai rožinės spalvos detalėmis.

Dizainerė pristatė pilną kolekciją: modeliai demonstravo ne tik sukneles, sijonus, palaidines ar viršutinius drabužius – pristatyti ir maudymosi kostiumėliai. Prie naujosios kolekcijos drabužų eilučių kūrėja derino ekstravagantiškus ilgaaulius. Jų dizainas taip pat transliavo savirealizacijos žinutę – batai ryškus, puošti lozungais bei drugelių printais.

Kūrybinio identiteto dalimi tapusiam drugeliui A. Kuzmickaitė ir šį kartą skyrė daug dėmesio. Tačiau kasmet simbolis patiria vis įvairesnes bei modernesnes trasformacijas, tad pristatymo svečiai išvydo ir eklektiškus drugelių printus, ir į būrį susispietusius šilkinius sparnuočius, ir ekstravagantiškas, trimates jų transformacijas. Dizainerė dar kartą įrodė, jog detalės yra visagalės, o ribos fantazijai tiesiog neegzistuoja.

Grįžusios iš Londono mados savaitės, Agnės įspūdžiai tik patys geriausi. „Prisipažinsiu, jog jaučiausi kaip tikra karalienė, visi labai rūpinosi. Labai aukšto lygio renginys, gausybė asistentų, grimerių, plaukų ir, net nagų stilistų, tad kolekcijos pristatymas praėjo be menkiausių nesklandumų. Modelius atsirinkau oficialiame kastinge, tad podiumu žengė profesionalios manekenės, kurias vizažistės dažė oficialia Londono mados savaitės kosmetika.

Na, o į kolekcijos pristatymą susirinkęs gausus įtakingiausių mados profesionalų, ekspertų, pirkėjų ir gerbėjų būrys viršijo visus mano lūkesčius – salė buvo pilna. Atvyko netgi Lietuvos ambasadorius Londone“, – pasakojo dizainerė.

Nors po kolekcijos pristatymo praėjo vos kelios dienos, dizainerė jau džiaugiasi ir pirmaisiais įvertinimais Didžiosios Britanijos spaudoje. Agnės kūryba sužavėjo populiarių internetinių mados žurnalų ir tinklaraščių „The glass pineapple“ bei „Noctis“ mados redaktorius.