Panašu, kad A. Wintour yra stebėtinai lojali vienam prekių ženklui, kai kalba pasisuka apie avalynę. Tai – „Manolo Blahnik“ atviri aukštakulniai, kuriuos mados redaktorė mielai avi tiek vykdama į darbą, tiek į renginius ar prabangius pobūvius.

Tiesa, yra kelios variacijos: be šviesių įsispiriamų basučių vidutinio aukščio kulnu, ji dar mielai avi gyvatės odos ir šilkines.

Kalbama, kad šių batelių kaina siekia 800 eurų ir jie yra gaminami specialiai pagal Annai sukurtą kurpalį.

Anna Wintour

Jei atkreiptumėte dėmesį į paparacų ir mados fotografų darytas Annos nuotraukas, pastebėtumėte, kad mados ikona savo garderobe iš tiesų turi daugybę to paties modelio, tačiau skirtingų atspalvių batelių, kiekvieną naują sezoną vienu metu užsisako bent keletą porų.

Ir nors A. Wintour gali sau leisti įsigyti šimtus skirtingų modelių batelių, ji teigia tiesiog neturinti tam laiko. Įtempta darbotvarkė ir daugybė mados renginių per savaitę nepalieka laiko redaktorei dairytis naujų patogių batelių.

Šis modelis idealiai tinka prie daugybės skirtingų aprangos variantų, o visų svarbiausia, yra patogūs, mat pasiūti pagal specialų užsakymą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)