Renginio metu E. Skerstonas siūlė atkreipti dėmesį į naujausią, vartotojams ypač patrauklią išvaizdos mados pramonės tendenciją – žinomų kūrėjų ir didelių prekybos tinklų bendradarbiavimo modelį, rašoma pranešime spaudai.

„Taikant įvairias šio modelio atmainas ir teigiant, kad išvaizdos mada – ne kainų, o meninės nuovokos dalykas, norima įrodyti, kad sąlyginai nebrangūs gaminiai taip pat gali būti ne tik patrauklios išvaizdos, bet ir kokybiški, atitikti tausios ir „moralios“ mados reikalavimus“, – pastebėjo lektorius. Daugelio knygų autorius taip pat kalbėjo apie stilistinį garsių visame pasaulyje mados namų paveldą:

„Mados namų meno vadovai neretai tarsi „integruoja“ šį paveldą į savo naujausius kūrinius: tokiu būdu perteikiami ne tik esminiai, vartotojų atpažįstami, stilistikos požymiai, bet ir vadinamosios, tik jiems būdingos, „sielos“ turinys, kitaip tariant, mados namų meninės vertės, jų rinkoženklių kūrėjų puoselėjami idealai“.

Lektoriaus mados įžvalgos sudomino verslininkę Nataliją Martinavičienę, plaukų stilistą Karolį Murauską, atlikėją Mindaugą Mickevičių-Mino ir kt.

Belaukdami paskaitos vakaro svečiai klausėsi dainininkės Austėjos Lukaitės ištraukų iš operų ir operečių bei galėjo susipažinti su kosmetikos naujovėmis.

Renginio svečiai ir akimirkos:

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)