Neseniai mados studijas Milane baigusi mergina nevengia drąsaus stiliaus, tačiau kasdienai renkasi jaunatvišką patogumą.

Mados studijas prestižiniame universitete baigusiai Karolinai šį kartą į akį krito visiškai naujas, vos keletą mėnesių gyvuojantis vardas mados industrijoje – „Le SLAP“, rašoma pranešime spaudai.

„Metalizuoti sijonai, striukės, oversize džemperiai, kelnės, atsegamos šonuose – visa tai yra maksimumas to, kas yra labiausiai ant bangos ir tendencinga šiais metais ir tai, ką tu matai garsiausių žvaigždžių Instagram profiliuose“, – šypsodamasi sako mergina.

Būtent toks – vakarietiškas ir patogus – stilius yra tai, ką K. Meschino dažniausiai renkasi apsipirkinėdama. „Kas mane pažįsta, žino, kad man labiausiai patinka oversize drabužiai, kurie man yra „per dideli“. Visad labiau mėgau gatvės laisvalaikio stilių, tokį šiek tiek gal net berniukišką. Patogumas dominuoja pas mane spintoje“, – tikina gražuolė.
Karolina Meschino

K. Meschino patarimai norinčioms atrodyti stilingai

Svarbu žinoti, koks yra tavo figūros tipas. Gali nusipirkti patį gražiausią drabužį žemėje, bet jei jo kirpimas neatitinka tavo figūros, yra rizikos vis tiek atrodyti prastai. Todėl labai svarbu žinoti, kokie drabužiai tinka prie tavo kūno, tada gali žaisti paslėpdama kažkokius trūkumus ir paryškindama privalumus.

Svarbu žinoti, kokios tau spalvos tinka. Spalva turi daug stipresnę galią, nei atrodo, jei tau ypatingai kažkokia spalva labiau tinka, net akys labiau pradeda žibėti.

Svarbu žinoti sezono tendencijas. Tai yra tiesiog neišvengiama, nes socialiniai tinklai užvaldę pasaulį, tad nori nenori Instagram tu matai blogeres, aktores, kitus stilingus žmones, gatvėse matai vitrinas, kurios tau transliuoja to net nejaučiant viską, kas yra ant bangos. Mada visur!

Apie prekės ženklą

Le SLAP – tai naujas, išsiskiriantis iš minios (angl. – statement fashion) vardas mados industrijoje. Pavadinimo reikšmė atsispindi ir kūryboje: žodis slap čia reiškia – aktuali, stipri ir išsiskirianti mada, o prancūziškas priedėlis Le – prideda ir kokybiškos mados prieskonį.

„Kiekvienas šios firmos rūbas yra kuriamas atsižvelgiant į būsimas mados tendencijas“, – teigia prekės ženklo įkūrėjos Jūratė ir Vaida. Merginos užsibrėžė užduotį palengvinti kitų moterų ir merginų apsipirkinėjimą, svarstymus, ką pirkti, kad atrodytum išskirtinai ir madingai.

Įkūrėjos tiki, kad kiekvienas turi būti savo profesijos meistras. Mada merginas lydi nuo pat vaikystės, o skonis ir įgūdžiai įgyti nuolatos keliaujant bei domintis šia sritimi. Vaida Londone įgijo mados marketingo aukštąjį išsilavinimą, bei patirtį garsiausiose mados namuose, tokiuose, kaip „Burberry“, „Amanda Wakeley“, „Michael Kors“.

Tuo tarpu Jūratė baigė Tarptautinio verslo bakalaurą, nes tik to jai reikėjo, kad galėtų aistra madai paversti verslu. Dabar mergina pusę laiko praleidžia keliaujant, kas ir yra viena priežasčių, kodėl prekės ženklo stilistika atrodo kaip tarptautinio ženklo.
Karolina Meschino
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)