Nuo tada, kai 1993 metais ištekėjo už princo Abdullah, Rania perėmė savo šalies aprangos kodus ir tradicijas, tačiau tuo pat metu ji šioje srityje įnešė naujų vėjų.

Rania įvaldė viešosios aprangos meną gerokai anksčiau, nei išgirdome apie dabar visų numylėtinę Kate Middleton. Tarp mėgstamiausių Jordanijos karalienės prekės ženklų vertėtų paminėti Europos mados namus „Valentino“, „Dior“, „Armani“, taip pat kaip karališkosios šeimos atstovei neįprastus pasirinkimus („Victoria Beckham“) ir, laikantis diplomatijos principų, daugybę Artimųjų Rytų vardų.

Ir kalbant apie šią karalienę įdomiausia yra tai, kad jos kiekvieną mados žingsnį galima sekti socialiniame tinkle „Instagram“.

من احتفال عيد الاستقلال #الإستقلال٧۱ #الأردن #حب_الأردن From the 71st Anniversary of Jordan’s Independence Day celebration #Independence71 #Jordan #LoveJO

A post shared by Queen Rania Al Abdullah (@queenrania) on May 27, 2017 at 2:59am PDT

Jeigu Kembridžo kunigaikštienė ar Ispanijos karalienė Letizia dalijasi tik tam tikrais savo gyvenimo itin viešomis progomis elementais, tai karalienė Rania savo 3,6 milijono sekėjų džiugina naujomis nuotraukomis kiekvieną savaitę.

Čia dažnai galima išvysti jos keturis vaikus: 23 metų sosto įpėdinį princą Husseiną, dvidešimtmetę princesę Iman, šešiolikos princesę Salmą, ir 12 metų princą Hashemą.

Jos paskyroje taip pat nušviečiami Ranios vykdomi projektai, kurių tikslas – pagerinti Jordanijos švietimo ir sveikatos priežiūros paslaugas. Suprantama, čia galima rasti šimtus puikių aprangos ansamblių nuotraukų, kurių kiekviena sulaukia vidutiniškai iki 150 tūkstančių paspaudimų „patinka“.

Tai strategija, panaši į tą, kurią taiko kita 47 metų pirmoji šalies dama, JAV prezidento žmona Melania Trump – tai įvaizdžio formavimo įrankis, leidžiantis susisiekti su žmonėmis ir pasiūlyti jiems galimybę pažvelgti į jos gyvenimą ir stilių. Tiesą sakant, šios dvi moterys balandžio mėnesį buvo susitikusios ir kiekviena įkėlė į savo paskyras jų bendrą nuotrauką, kuri surinko virš 500 tūkstančių paspaudimų „patinka“.

Turėdama savo nuomonę ir demonstruodama savo stilių, karalienė Rania, be abejo, įgijo karališkosios mados ikonos statusą. Kadangi ji gali pasigirti didesne auditorija ir didesne įtaka nei patys produktyviausi mados tinklaraštininkai ir žurnalistai, visai nenuostabu, kad dizaineriai patys siūlosi rengti šią karalienę.