Šventinio vakaro metu kviestiniai svečiai ne tik stebėjo kolekcijos pristatymą, bet ir mėgavosi šampano taure bei gardžiais saldėsiais. „Wolford“ ambasadore šalyje tapo klasikos diva ir elegancijos ikona, stilistė Asta Valentaitė. Dėl kasdienio nepriekaištingo įvaizdžio ši tarptautinė kompanija Astą ir pasirinko atstovauti jų prekės ženklui Lietuvoje.

„Džiaugiuosi, kad gavau pasiūlymą tapti šio prekės ženklo ambasadore Lietuvoje, nes pati jau daugiau negu penkiolika metų renkuosi „Wolford“ gaminius ir jeigu tik velkuosi suknelę ar sijoną, neįsivaizduoju savo garderobo be šio prekės ženklo pėdkelnių, kurios tobulai priglunda prie kūno ir yra ilgaamžės. Nors ši kompanija jau skaičiuoja beveik septyniasdešimtus gyvavimo metus, džiugu, kad žengia koja kojon su mada ir naujausiomis technologijomis. Kasmet asortimentas didėja, o sau patikusius gaminius čia ras net ir patys išrankiausi klientai. Apie „Wolford“ žinau nuo A iki Ž, tai man mielas ir artimas prekės ženklas. Esu tikra, kad šio prekės ženklo parduotuvėse kiekviena dama lengvai išsirinks ne tik pėdkelnes, bet ir dailius, kūną formuojančius apatinius ar tiesiog stilingą minimalistinio stiliaus lengvą viršutinį rūbą. Garantuoju, vyrai čia atras puikių dovanų savo mylimosioms šv.Valentino dienai, mat svečiams pristatyta ir meilės dienai skirta „Wolford“ gaminių linija”, - kalbėjo Asta.

Kaip rašoma pranešime, Valentino dienai skirtoje kolekcijoje karaliauja raudona ir juoda spalvos. Subtiliai seksualius apatinius puošia prancūziški nėriniai, kurie nepalieka abejingų. „Wolford“ nesistengia bėgti paskui greitai besikeičiančias mados tendencijas. Tad įsigijus apatinių komplektą šv.Valentino dienai, jis tikrai bus puošmena ir po penkerių metų. „Wolford“ gaminami apatiniai išsiskiria kokybe, priglunda prie kūno lyg antra oda. Dalis gaminių yra nematomi, kirpti lazeriu, medžiagos nekelia alergijos.

Chna piešiniai atsispindi „Trend“ kolekcijos „Henna Sparkle“, „Night Glow“ pėdkelnėse - jos ne tik puoštos raštais, bet ir prieblandoje švyti. Tai - puiki inovacija, leidžianti būti pastebėtai ir išsiskirti iš minios. Naujausioje kolekcijoje, kurią pristatė profesionalūs agentūros „Modilinos“ modeliai su šio prekės ženklo ambasadore Asta Valentaite priešakyje, vyrauja natūralios gamtos spalvos, pasteliniai atspalviai.

Kokybė, nepriekaištingas dizainas, lengva priežiūra, patogumas ir subtili prieinama prabanga - visa tai jau daugelį metų - nuo pat „Wolford“ įkūrimo 1950 metais - neatsiejami nuo šio prekės ženklo. Ši kompanija ypač vertinama būtent dėl Europoje gaminamos produkcijos, kuri prie kūno priglunda lyg antra oda: pėdkelnių, apatinio trikotažo, kūną formuojančių apatinių ir viršutinių drabužių - čia moterys apsirengs nuo galvos iki kojų. „Wolford“ gaminiais prekiaujama 60-yje pasaulio šalių, kuriose įsikūrę per 260 šio prekės ženklo butikų. Prie šių kūrinių virtimo realybe kasdien dirba 1570 žmonių - būtent jie sujungia naujausias mados tendencijas, klasiką ir eleganciją į vieną bendra nepriekaištingą produktą, kurį malonu liesti kiekvienai moteriai ir vyrui. Tarptautinį prekės ženklą „Wolford“ Lietuvoje, prekybos centre „Europa“ atstovauja UAB „Mados gildija“.

Renginio partneriai: modelių agentūra „Modilinos“, grožio salonas „Figaro“, makiažo dirbtuvės „Make My Day“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)