Rodos, dar prieš kelis metus mados blogerių reiškinys daugeliui atrodė nerimta ir anaiptol pelno nenešančia veikla. Tinklaraščius rašantys madistai publikuodavo kasdienės aprangos derinius, o į garsiausių mados namų kolekcijų pristatymus patekti buvo neįmanoma.

Visgi spartėjant mados industrijos tempui bei atsiradus socialiniems tinklams tokiems, kaip instagram, twitter ar snapchat, mados žurnalus ėmė išstumti būtent pastarieji blogeriai. Augantis sekėjų skaičius, suasmenintas požiūris į madą ir gyvenimo būdą lėmė tai, kad šie žmonės vis labiau atsidūria dėmesio centre.

Mados blogerių pradininkais galime vadinti vos kelis tinklaraštininkus, kurie šiuo metu nebenusileidžia "Vogue" redaktoriams ar garsiausiems modeliams. Su jais bičiuliaujasi pasaulinio lygio dizaineriai, o lankymasis mados savaičių renginiuose jiems jau yra tape kasdienybe.

Kas gi tie pradininkai, šiuo metu galintis didžiuotis uždirbantys milijonus?

1. Chiara Ferragni, „The Blonde Salad“.

Rašyti blogą Ch. Ferragni pradėjo dar 2009 m. ir per tą laiką ji sukūrė bei išleido prabangios avalynės kolekciją, bendradarbiavo su mados namais „Dior“ ir „Burberry“, o jos veidas keliasdešimt kartų pasirodė ant mados žurnalų viršelių visame pasaulyje. Jos Instagram profilį seka daugiau nei 7 mln. žmonių.

Skaičiuojama, kad per metus ji uždirba apie 8 mln. JAV dolerių.

2. Aimee Song, „Song of Style“.

Interjero dizainerė iš Kalifornijos rašyti blogą pradėjo dar 2008 m. Tuo metu ne tik, kad mados tinklaraščiai nebuvo populiarūs, bet ir interjero. Tačiau A. Song įrodė, kad kantrybė ir aistra daryti, kas labiausiai patinka anksčiau ar vėliau padeda sulaukti sėkmės. Mergina ir toliau užsiima interjerų dizainu bei aktyviai dalyuvauja mados savaičių pristatymuose, o kur dar bendri projektai su tokiais prekės ženklais, kaip „Michael Kors“, „Gucci“ ir „Valentino“. Blogerės Instagram seka daugiau nei 4 mln. sekėjų.

A. Song per metus yra uždirbusi daugiau nei 1 mln. JAV dolerių.

Tropical neon vibes at the @perrierjouet event in Miami. #perrierjouet

A photo posted by Aimee Song (@songofstyle) on Dec 1, 2016 at 9:59pm PST

3. Leandra Medine, „Man Repeller“.

Kaip išsiskirti iš blogerių konteksto ir būti išskirtinei be konkurencijos? Tą gerai žino niujorkietė L. Medine. 2010 m. įkurtas tinklaraštis „Man Repeller“ žinomumą pelnė dėl kitokio požiūrio į madą. Ji nevengia apžvelgti mados reiškinių su humoru, o kartais net ir su lengva ironija. Jos Instagram seka daugiau nei 1 mln. žmonių.

Per pastaruosius metus L. Medine uždirbo iki 1 mln. JAV dolerių.

Wear a bustier with trousers because you're a modern businesswoman with people to see and bras to ignore

A photo posted by Man Repeller (@manrepeller) on Dec 14, 2016 at 7:26am PST

4. Bryan Grey-Yambao, „Bryan Boy“.

Iš Filipinų kilęs vaikinas šiuo metu yra vienas žinomiausių mados blogerių. Pripažinkite, kad tinklaraščius rašančių vyrų sutinkame itin retai, ypatingai tų, kurie savo pomėgį išvystytų iki sėkmingo verslo. Jis pirmasis blogeris, kurio garbei yra sukurtavardinė rankinė (ją sukūrė dizaineris Marc Jacobs). B. Grey-Yambao Instagram seka daugiau 600 000 žmonių.

Praėjusiais metais jis uždirbo kiek mažiau nei 1 mln. JAV dolerių.

Sequined sensation @amiparis

A photo posted by Bryanboy (@bryanboycom) on Oct 13, 2016 at 9:09am PDT

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)