Spalvingoje kampanijoje dalyvauja nuomonės formuotoja ir verslininkė Karolina Meschino, dainininkė Monika Pundziūtė-Monique, skaitmeninio turinio kūrėja, edukacinių ir pramoginių tinklalaidžių autorė Ieva Mackevičienė, mados turinio kūrėja Gabrielė Gzimailaitė ir modelis Maria Randers, rašoma pranešime spaudai.

Prie naujausios kampanijos prisidėjo ir būrys entuziastingų mados profesionalų bei kūrėjų – tarp jų fotografė Aura Skulskytė, stilistė Kastė Svilaitė, žinomi Lietuvos visažistai ir plaukų stilistai.

Pavasariškoje fotosesijoje pristatomos skirtingos „Zalando“ asortimento kategorijos, įskaitant gatvės madą, modernią ir laisvalaikio aprangą, žymių dizainerių kurtus drabužius. Kiekvienoje jų – platus prekės ženklų ir dizaino pasirinkimas, suteikiantis praktiškai neribotas galimybes kurti savo individualų stilių. „Nike“, „Levi‘s“, „Guess“, „New Balance“, „Polo Ralph Lauren“, „Calvin Klein“, „Karl Lagerfeld“ bei dar daugiau nei 1900 skirtingų populiariausių prekių ženklų – visi patogiai pasiekiami vienoje platformoje.

Tai yra pirmoji Lietuvoje pristatyta pavasario kampanija nuo platformos starto šalyje praėjusių metų vasarą. Pernai platforma veiklą pradėjo vykdyti ir Slovakijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Latvijoje bei Estijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją