„Bendraudama su moterimis, kurių spintas tvarkau ir pildau, pastebėjau, kad norėdama užbaigti jų rūbų derinius susiduriu su kokybiškų aksesuarų trūkumu mūsų rinkoje. Įdomesnių papuošalų tenka ieškoti užsienyje arba siųstis juos internetu bei rizikuoti, kad jie neatitiks lūkesčių. Galiausiai, ne kiekviena gali ir nori ilgai taupyti geram, bet brangiam juvelyrikos dirbiniui.

Natūraliai kilo idėja sukurti tokią vietą, kur kiekvienas aksesuaras būtų kruopščiai atrinktas, neatsitiktinis, toks, kokį nešiočiau aš pati ir drąsiai rekomenduočiau savo klientėms“, – sako Agnė.

Po kelių mėnesių idėjos brandinimo ir intensyvaus darbo aksesuarų bare sugulė penkiolikos skirtingų prekių ženklų bižuterija: žiedai, kaklo papuošalai, auskarai ir apyrankės, rašoma pranešime spaudai. Agnė pati asmeniškai kruopščiai atrinko tiek pačius prekinius ženklus, su kuriais nori dirbti, tiek konkrečius papuošalus iš jų kolekcijų.

Stilistė peržiūrėjo kelis šimtus prekės ženklų, jų atstovams parašė apie 500 laiškų, ir aplankė pustrečio šimto stendų parodose užsienyje, kol suformavo parduotuvės asortimentą.

„Dizaineriai ir prekės ženklai, su kuriais derėjausi, labai teigiamai priėmė mano idėją ir drąsiai sakau, unikalią Lietuvoje parduotuvės koncepciją – po vienu stogu suburti kokybišką ir rinktinę skirtingų prekės ženklų bižuteriją.

Juk vienos moterys ieškos madingiausių, šiandien ant bangos esančių prekės ženklų papuošalų, kitos nori turėti saugų komplektą aksesuarų, kuriuos lengvai prisiderintų prie kasdienių drabužių, o trečioms reikia kažko įspūdingo, kad patrauktų akį vakarėlyje. Tokia mintis patiko net labai garsiems pasaulyje prekės ženklams“, – pasakoja stilistė.

Agnė Gilytė

Įtakingosios mados pasaulio žaidėjos Chiara Ferragni pamėgti kompromisų kokybei nedarantys, bet priimtinos kainos prekės ženklo „Annia Haie“ papuošalai iš Londono. Taip pat, sparčiai Lietuvoje populiarėjantys ispaniški „PD Paola“, amerikietiški vintažo įkvėpti „Lulu Frost“, kuriuos dėvi tokios stiliaus guru kaip Olivia Palermo ir Taylor Swith, galiausiai garsieji „Oscar de la Renta“ – tai tik keletas prekės ženklų, iš kurių kolekcijų Agnė atrinko prekes parduotuvei. Agnė sako, kad parduotuvės asortimentas nuolat atsinaujins, greičiausiai jis pildysis naujais prekės ženklais, naujų kolekcijų aksesuarais.

„Norėjau sukurti vietą, kur klientės galėtų rasti geras prekes, ramiai jas pasimatuoti, net jeigu turi tam tik keliolika minučių, gautų naudingos informacijos iš patariančios konsultantės ir dar spėtų išgerti puodelį kavos. Nesvarbu, ar ieško papuošalo sau, ar dovanai, o gal čia užeis vyrai, sukantys galvą kaip nudžiuginti savo moterį”, – šypsosi Agnė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (55)