Nenuostabu, kad nuo amžino bėgimo, skubėjimo, milžiniško darbų kiekio gali susisukti galva. Gyvenimo ritmas taip greitėja, jog nespėji susivokti, kaip keičiasi metų laikai. Ką tik buvo rugsėjis, praskriejo Kalėdos, o dabar jau mintys vėl nubėgusios kažkur toli. Mano kalendoriuje pildosi kovo mėnesio darbai, klientai ir projektai, todėl nenuostabu, kad apima jausmas, kad nespėji gyventi.

Bet stop: būtina atsipalaiduoti. Net ne būtina, o privaloma. Tik reikia rasti kokybišką būdą tai padaryti, nes dažnai tas vadinamasis „poilsis“ tampa dar didesniu darbu.

Todėl naujus metus noriu pradėti su priminimu (tikiuosi, prisijungsi ir tu), bent kartą per savaitę skirti laiko sau ir poilsiui. Pabėgimui nuo darbų, rūpesčių ir atsakomybių, kurios kartais labai prispaudžia mus prie žemės.

O kaip tą vieną kartą išnaudoti tinkamai? Radau keletą neblogų būdų – tad kiekvieną savaitę išsirinksiu sau labiausiai tinkantį, tikiuosi, užkrėsiu ir tave.

1. Naujo recepto išbandymas. Žinau, maisto gaminimas tikrai neskamba kaip poilsis. Tačiau jei gamini tik sau arba jam, o dar smagiau, jei tai darote kartu – tai gali tapti tikrai įdomiu ritualu. Gamink ką nors, ko dar nesi gaminus, galbūt, ką nors egzotiško arba ką nors saldaus. Pasileisk mėgstamos muzikos ir leisk sau negalvoti apie nieką kitą, tik apie procesą. Pamatysi – tai veikia. O po to galėsi vakarieniauti žvakių šviesoje.

• Sunday is for food. Deffinatelly •

A post shared by Agne Gilyte (@agne_gilyte) on Nov 26, 2017 at 1:10am PST

2. Vonia. Atrodytų taip paprasta, bet kaip dažnai save palepini? Taip, aš kalbu apie tikrą filmų sceną, kur vonia pilna burbuliukų, kvapniųjų druskų, galbūt net keletas gėlių žiedų plūduriuoja. Uždegtos žvakės, lengva prieblanda, skamba raminanti muzika. Patikėk, net ir 30 minučių tokio džiaugsmo puikiai tave atpalaiduos.

• my little safe place of peace •

A post shared by Agne Gilyte (@agne_gilyte) on Nov 10, 2017 at 12:03am PST

3. Kino seansas. Naujas, nematytas filmas kartais tikrai gali praskaidrinti nuotaiką. Tad pasipuošk, ryškiai pasidažyk lūpas ir pirmyn.

• a great full skirt is my mood booster when I’m tired of jeans • #erdemxhm

A post shared by Agne Gilyte (@agne_gilyte) on Nov 12, 2017 at 11:18pm PST

4. Rašymas. Ne veltui dienoraščio rašymas yra laikomas viena iš geriausių terapijų. Sutinku, kartais tikrai nesinori skųstis ar savo problemomis užversti kitus, tačiau visus susikaupusius jausmus reikia kažkur padėti, jų konservuoti negalima. Todėl skirk bent pusę valandos tam. Ką gali žinoti, gal atrasi savo paslėptą talentą ar naują hobį?

• getting things done. All my calendar appointments are online, but my thoughts and tasks - on paper. Do you like taking handwritten notes? • my favourite ine is here: @atradimai_su_agne_gilyte

A post shared by Agne Gilyte (@agne_gilyte) on Dec 27, 2017 at 11:05pm PST

5. Drabužių modeliavimas. Pažįstu ne vieną moterį, kuri namuose turi siuvimo mašiną, tačiau vis neprisiruošia ja pasinaudoti. Tad atėjo laikas. Pradėk nuo kažko paprasto, pavyzdžiu iš ilgos ir atgyvenusios suknelės pasidaryk palaidinę. Didelių siuvimo žinių tai nereikalauja, o bet kokios formos kūryba, visuomet išlaisvina žmogų.

• getting ready for tonight •

A post shared by Agne Gilyte (@agne_gilyte) on Nov 9, 2017 at 8:11am PST

6. Pasivaikščiojimas. Net jei už lango spaudžia šaltukas. Apsirenk kaip įmanoma šilčiau, telefone susirask savo mėgstamos muzikos, įsidėk ausinukus ir eik. Pasivaikščiok po senamiestį, o galbūt netoliese yra miškas, upė? Vaikščiok ir negalvok apie nieką. Pamatysi, valanda tokio pasivaikščiojimo išvalys tavo mintis ir galbūt ir jausiesi šiek tiek pavargusi ar sušalusi, bet, pažadu, miegosi kaip kūdikis.

7. Knyga. Anokia čia paslaptis. Tačiau prisipažink sau, kaip seniai lovoje skaitei tikrai gerą knygą ir negalvojai apie tai, kad tuoj, tuoj reikės keltis ir bėgti?