Festivalio idėjinė vadė Sandra Straukaitė sako, kad vidiniai „Mados infekcijos“ pasikeitimai ir nauja koncepcija pasiteisino šimtu procentų. „Šiemet vadovavomės ambicingu šūkiu – mes nekuriam šiukšlių – plačiąja, kokybine prasme. Teorija virto praktika – po renginio palikome keturiskart mažiau šiukšlių nei ankstesniais metais.

Niekada nedarėme „kaip pernai“, bet šįkart nauji iššūkiai neleido ramiai ilsėtis komforto zonoje. Dar kartą įsitikinome, kad sėkmę susikuriame patys, o nepakeičiamų nėra: nei ant podiumo, nei užkulisiuose. Jaunieji dizaineriai podiumą šturmavo energingai, todėl labai tikiuosi, kad kitais metais jų pavardes vėl matysime mūsų programoje.“

Aistis Rokas nuotr.

Vietos koordinatės – nežinomos

22-oji „Mados infekcija“ bus išskirtinė. „2020-aisiais Šiuolaikinio meno centras atostogaus – pastatas bus renovuojamas, todėl didžiausia intriga lieka festivalio lokacija. Žinant, kad mūsų komandai nėra nieko neįmanomo, o idėjų generatorius dirba kiaurus metus, neabejoju, kad vėl nustebinsime,“ – intriguoja festivalio prodiuserė Ilma Cikanaitė.

Iš pirmų lūpų

Festivalyje savo prekės ženklo Simon Cracker kūrybą pristatęs Simone Botte po pasirodymo neslėpė šiltų jausmų „Mados infekcijai“. Simone teigimu, tai buvo vienas iš vos kelių renginių, kai jis išgyveno kiekvieną akimirką, šou dar nė neprasidėjus. „Puikioje erdvėje vyravo tik teigiama energija. Įdomu, kad organizatoriai subūrė tiek daug skirtingų dizainerių. Patiko, kad renginys – itin profesionaliai suorganizuotas, o atmosfera – be pozos. Jaučiausi suprastas ir savas.“

Publikos šiltai sutiktas latvių prekės ženklo „Status by Shtamguts“ dizaineris Artis Štamgūts pabrėžia nė kiek neperdedantis, dalindamas komplimentus „Mados infekcijai“. Artis sako, kad nustebo vos įžengęs pro Šiuolaikinio meno centro duris, o vėliau, pamatęs renginio scenografiją, buvo maloniai šokiruotas: „Tokia monumentali salės erdvė su ilgu podiumu ir įspūdingomis apšvietimo galimybėmis – kiekvieno dizainerio svajonė, kuri Vakaruose praktiškai neprieinama dėl milžiniško dalyvio mokesčio.“

Tautvydas Stukas nuotr.

Latviui antrino ir svečias iš Danijos Tobias Birk Nielsen, manantis, jog itin svarbu kolekciją parodyti ant podiumo. Kvietimą dalyvauti „Mados infekcijoje“ jis prilygino svajonės išsipildymui, net jei teko paaukoti seniai planuotas atostogas su mylimąja.

Artis Štamgūts, lygindamas „Mados infekciją“ su Rygos madų savaite, pastarajai negaili kritikos: „Tai nepalyginami renginiai. Rygos madų savaitė yra nuobodi, su daugybe beveidžių, komercinių kolekcijų. Organizatorių nedomina kūrybiniai iššūkiai. Rygoje veikiau vyrauja turgaus atmosfera su nemaloniu prieskoniu. Idėjinė švara ir dėmesys dizaineriui Vilniuje nuoširdžiai papirko. Tikiuosi, „Mados infekcija“ vyks vėl ir vėl, o aš dar galėsiu čia dalyvauti!“

21-ojoje „Mados infekcijoje“ mados gerbėjai per dvi dienas išvydo 16 lietuvių, italų, danų ir latvių dizainerių kolekcijų. Savo kūrybą pristatė Krista Stark, „Status by Shtamguts“ (Latvija), Kotryna Lipkevičiūtė ir Urtė Vosyliūtė („Injekcija“), Justas Taroza ir Augustė Zukaitė („Injekcija“), Lina Gudanavičiūtė, Laima Jurča (Latvija), Simon Cracker (Italija), „Leonsenberg“, Inga Skripka („Injekcija“), Mantas Bartkus su #F6, Nikė Kotryna, Morta Nakaitė, Tobias Birk Nielsen (Danija), Akvilė Jančauskaitė su „cut my fashion.“, Sandra Straukaitė ir Urtė Katiliūtė („Injekcija“).

Aistis Rokas nuotr.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją