Ėmėsi naujos veiklos

Kristinos Tučkutės vardas viešojoje erdvėje žinomas jau daugiau nei dvidešimtmetį ir yra siejamas su tokiais pasaulyje garsiais mados ženklais kaip „Giorgio Armani“, „Dolce & Gabbana“, „Burberry“ bei daugeliu kitų.

Pastaraisiais metais modelis Lietuvoje buvo pastebimas rečiau – didžiąją dalį laiko leido keliaudama tarp Ispanijos, Prancūzijos ir Lietuvos. Pasaulį sukausčius pandemijai, K. Tučkutė turėjo galimybę praleisti kur kas daugiau kokybiško laiko su šeima, todėl šį laikotarpį vadina ypatingu.

Kristina Tučkutė

Paskutinius metus moteris su vyru ir dukra mėgavosi Ispanijos saule ir gyveno įprastą miesto gyvenimą. Daugeliui veiklų persikėlus į nuotolį, K. Tučkutė džiaugėsi galėdama dirbti sau ir organizuoti laiką pagal dukros grafiką, kuriai taip pat nestinga užsiėmimų – mergaitė ne tik mokosi, bet ir dainuoja, jodinėja bei užsiima skaitmeniniu piešimu.

Modelis atskleidė, jog su dukra praleidžia daug laiko, todėl jas sieja itin artimas ryšys. Kartu su šeima K. Tučkutė lankėsi ir Paryžiuje bei ėmėsi plėtoti savo tolimesnę karjeros kryptį – sukūrė naują kosmetikos liniją.

Kristina Tučkutė

Su kosmetika susipažino dirbdama modeliu

Pirmuosius žingsnius šio siekio link modelis žengė dar gerokai anksčiau, kuomet viešai pristatė lūpas putlinančių blizgių kolekciją, daug dėmesio susilaukusią ne tik dėl garsaus vardo ar naudingųjų savybių, bet ir išskirtinai prabangaus dizaino. Nusprendusi plėsti savo veiklą K. Tučkutė ėmėsi kurti odos priežiūrai skirtus produktus, kuriuos kasdieninėje veido priežiūros rutinoje galėtų pasitelkti kiekviena savimi besirūpinanti moteris.

Kristina Tučkutė

„Lietuvos moterys visada skirdavo daug laiko savo grožio puoselėjimui, tačiau paskutiniu metu reikšmingai išaugo aukštos kokybės produktų paklausa. Daug metų dirbdama modeliu išbandžiau galybę kosmetikos priemonių – ne tik supratau, ko reikia mano odai, bet ir sukaupiau vertingų žinių, kurias galiu pritaikyti kurdama kitiems“, – teigė modelis K. Tučkutė.

Modelio karjera K. Tučkutei ne tik padėjo išplėsti akiratį, bet ir suprasti, kokios grožio priemonės yra iš tikrųjų tinkamos. Pasak K. Tučkutės, kosmetika turi būti parenkama ne tik pagal odos tipus, bet pagal kiekvienos moters subtilų unikalumą – svarbi yra ir priemonės tekstūra, švelnus aromatas, natūralumas ir, žinoma, efektyvumas: „Užtruko nemažai laiko, kol vieną dieną ištariau – „Voila! Šį produktą aš ir pati su malonumu naudosiu kasdien.“

Grožio ir geros savijautos ritualai – kasdienybės dalis

Naują kosmetikos liniją pristatanti K. Tučkutė atskleidė, jog grožio ir geros savijautos ritualai yra neatsiejama jos kasdienybės dalis.

Kiekvieną rytą, išsimiegojusi mažiausiai 7 valandas, moteris skuba išgerti stiklinę vandens su hidrolizuoto kolageno milteliais. Siekdama išlaikyti odos skaistumą ir jaunystę, K. Tučkutė veidą rytais prausia tik po šaltu vandeniu ir taip paruošia odą tolimesnėms procedūroms – tonikui bei drėkinančiam serumui. Modelis pabrėžia, jog odai itin svarbi ir apsauga nuo saulės, kurią naudoja nepriklausomai nuo metų laiko, siekdama išvengti pigmentinių dėmelių. Viso to moteris moko ir savo dvylikametę dukrą, kuri, padedama mamos, pratinasi suprasti, kodėl svarbu saugoti ir puoselėti tai, ką natūraliai jai suteikė gamta.

Be to, K. Tučkutė nepamiršta pasirūpinti ir savo kūnu, todėl kasdien bent 20 minučių skiria laiko aktyviai veiklai – jogai, bėgimui, greitiems pasivaikščiojimams ar tempimo pratimams. Siekdama išlaikyti gerą savijautą bei dailias kūno formas, K. Tučkutė vengia miltinių produktų ir cukraus, tačiau itin griežto rėžimo, pasakoja nesilaikanti ir retkarčiais leidžia sau pasilepinti.

Kristina Tučkutė

Veido odos priežiūros rutinos modelis neapleidžia ir vakare – gerai nuvaliusi ir nupraususi odą, moteris palepina ją vitaminų serumu ir CBD aliejumi arba kremu su retinoliu.

Vis dėlto K. Tučkutė pabrėžia, jog jos odos priežiūra pirmiausia prasideda net ne nuo kosmetikos, o nuo emocinės būsenos balanso. Siekiant turėti švytinčią ir sveikai atrodančią odą, pasak modelio, itin svarbu atsiriboti nuo negatyvių minčių. Siekiant atkreipti į tai dėmesį, naujoji kosmetikos linija buvo pavadinta „OHM by Kristina Tučkutė“. Trumpinys „OHM“, pasak kosmetikos kūrėjos, turi gilią prasmę.

„Tai jausmas, kūno ir sielos būsena, mantra, kuria dalijamės kasdieniame gyvenime. Tai šventas garsas, paprastai žinomas kaip visatos garsas, kurį daugelis pasaulio bendruomenių laiko originaliu kūrybos šaltiniu. Jis suteikia energijos ir padeda mums prisijungti prie savojo „Aš“, – teigė K. Tučkutė.

Kristina Tučkutė
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)