Vonios iki pusės

Kraujagyslėmis cirkuliuojantis kraujas aprūpina odą deguonimi, maistingomis medžiagomis, taip pat šalina laisvuosius radikalus iš ląstelių. SPA salonuose dažnai būna vadinamosios vonios iki pusės – jose karšto vandens yra iki bambos, o viršutinė kūno dalis lieka sausa. Manoma, kad temperatūrų skirtumas tarp viršutinės ir apatinės kūno dalies gerina kraujotaką.

Veido savimasažas

Korėjietės grožio specialistės veido procedūrų metų visada masažuoja klientėms veidą, nes masažas stangrina raumenis, gerina kraujotaką. Siūlomi įvairiausi masažai – nuo švelnių paglostymų iki giluminių audinių masažo.

Nesudėtingą 3 minučių trukmės masažą galite atlikti pačios ryte ir vakare:

1. Krumpliais 10 sekundžių horizontaliai patrinkite smakrą ir kaktą 10 sekundžių. Taip atpalaiduosite ir tuo pačiu suaktyvinsite kaktos ir smakro raumenis.

2. Paspaudinėkite krumpliais skruostus, po skruostikauliais. Šis taškinis masažas gerina kraujotaką, stangrina skruostus.

3. Nykščiais vidutiniu stiprumu prispauskite antakių pradžią ir palaikykite 3 sekundes. Taip pašalinsite įtampą aplink akis, pagerinsite kraujotaką, taigi zona aplink akis bus gražesnė. Nespauskite per stipriai, neleiskite akių obuolių, švelniai spauskite kaulą po antakiais.

4. Keturiais kiekvienos rankos pirštais masažuokite žandikaulio liniją abiejose veido pusėse – nuo smakro link skruostikaulių, ausų. Masažuokite tik aukštyn, minėta kryptimi, šio masažo judesio trukmė – 15 sekundžių.

Atliekant 1 ir 4 veido masažo punktus, rekomenduojama pasitepti kremu ar veido aliejumi, kad pirštai lengviau slystų.

Shutterstock nuotr.

Veido raumenims taip pat reikalingas krūvis

Veide, kaip ir kūne, yra raumenų. Laikui bėgant ne tik oda praranda stangrumą, bet ir ją prilaikantys raumenys suglemba. Yra gausybė pratimų veidui ir prietaisų jam masažuoti.

Štai nesudėtingas pratimas gerina veido raumenų tonusą. Garsiai tarkite balsius: A, E, I, O, U. Tarkite išraiškingai, aktyviai judinkite lūpas – pvz., kai tariate „A“, plačiai išsižiokite, tardamos „U“ atkiškite lūpas į priekį. Pakartokite raidžių seką po tris kartus ryte ir vakare, kai nuplaunate veidą ir pasitepate kremu. Tai – tarsi trumpas pilates užsiėmimas jūsų veido raumenims.