Pavasario moteriškoje kompanijoje pasitikti atvyko Ieva Mackevičienė, Gabrielė Martirosian, Milita Daikerytė, Oksana Pikul-Jasaitienė, Dalia Belickaitė, Deimantė Kazėnaitė, Simona Burbaitė, Anžela Adomovič, Ingrida Martinkėnaitė ir daugelis kitų pramogų verslo atstovių, rašoma pranešime spaudai.

„Polhem PR“ pavasario ir vasaros Press Day yra vienintelis toks viešųjų ryšių projektas, kurio metu grožio, mados, sveikatinimo ir laisvalaikio prekių ženklai susiburia po vienu stogu pristatyti rinkos naujienų nuomonės lyderiams: grožio ir mados žiniasklaidai, stilistams, tinklaraštininkams, vizažistams, žinomiems žmonėms ir daug sekėjų socialiniuose tinkluose turintiems nuomonių formuotojams.

Tai reikšminga galimybė prekės ženklams pranešti savo naujienas, startuoliams – prisistatyti ir kokybišką produktą įdėti į tikslinės auditorijos rankas. Įdomu stebėti, kaip prekių ženklai reaguoja į visuomeninius reiškinius: vis garsiau linksniuojama užterštumo tema skatina greitąją madą akcentuoti ne fashion, bet eko drabužių linijas.

Grožio srity grįžtama prie natūralaus įvaizdžio – išpuoselėtos, spindinčios odos, kurios nereikia dengti po makiažo sluoksniu, natūralių plaukų ir sportiško silueto. Prekių ženklai, rinkdamiesi nuomonės formuotojus ilgalaikei partnerystei, prioritetą ima teikti natūraliai atrodantiems, autentiškiems, įdomų gyvenimą gyvenantiems veidams, o ne kuo didesnį sekėjų skaičių turintiesiems“, – rinkos tendencijas komentavo viešųjų ryšių agentūros vadovė Ugnė Petrauskaitė.