Prekės ženklo pavadinimas kilo iš senos Japonijos meno rūšies „kintsugi“, kurios esmė – suklijuoti sudužusius indus aukso dulkių pagalba. Iš naujo sujungiant suskilusias indo dalis, jis ne tik tampa vėl tinkamas naudojimui, bet ir pavirsta unikaliu, prabangiai atrodančiu meno kūriniu. Kintsugi meistrai nesistengia paslėpti įtrūkimų, o kaip tik juos išryškina pabrėždami senovinio daikto istoriją, rašoma pranešime spaudai.
Pristatyti naujienų specialiai į renginį iš Ispanijos atvyko prekės ženklo atstovė Laura Ribera Orts.
„Dabartiniai vartotojai yra ne tik išsilavinę, nuolatos turintys priėjimą prie informacijos, bet ir ypatingai reiklūs. Šiais laikais vartotojai ieško prekės ženklų, kurie atneša naujovių ir leidžia patirti unikalią patirtį, tuo pat metu išlaikant aukščiausius kokybės ir efektyvumo standartus. Norint sudominti klientą ir pasiūlyti jo poreikius atitinkantį produktą dabar nebeužtenka vien kokybiškų ingredientų ar gražios pakuotės“, – teigia prekės ženklo atstovė Ribera Ort.