Pokalbio metu R. Schmidtas atskleidžia, kad svarbiausia – suasmeninta odos priežiūra, o jei norime išsaugoti gražią odą, turime pasiryžti ilgalaikei priežiūrai ir nenumoti ranka į apsilankymus pas dermatologą ar kosmetologą, rašoma pranešime spaudai.

Pašnekovas pateikia ir daugiau įdomių pastebėjimų – kodėl receptai, kuriuos prieš 40-imt metų liaupsindavo mūsų mamos ar močiutės, šiandien mums jau nebetinka?

– Kaip bėgant laikui keičiasi odos priežiūros produktai, kurių ieško moterys?

– Prieš keturis dešimtmečius galvojant apie tai, ko reikia moterims, būdavo kuriama daugiau iš intuicijos. Galima sakyti, kad pasiūloje tebuvo keli produktai – veido pienelis ir veido kremas. Vėliau priemonių daugėjo, sudėtis tobulėjo, joje atsirado vis didesnė veikliųjų medžiagų koncentracija ir moterys tai įvertino.

Šiandien viskas gręžiasi į mokslą ir į priemonių suasmeninimą. Šiuolaikinės priemonės kovoja, kad odos ląstelės atsinaujintų, stiprina jų ilgaamžiškumą. Patys turime stiprią mokslinių tyrimų ir plėtros komandą, bendradarbiaujame su universitetais ir pasitikime mokslo galimybėmis. Manome, kad kiekvieno iš mūsų oda skirtinga. Ji – svarbus mūsų organas, kuriame vyksta sudėtingi procesai. Norint turėti gražią odą nėra lengvai išrašomo recepto. Nėra vieno stebuklingo ir viską pakeičiančio kremo. Svarbiausia odą nuolatos prižiūrėti.

– O kaip ilgainiui pasikeitė pačių grožio kompanijų požiūris į moterų grožį, jų poreikius?

– Prieš 40 metų žmonių požiūris į gyvenimą buvo visiškai kitoks. Įsitikinimai, ką turime pasiekti, patiriamo streso lygis, jau nekalbant apie oro užterštumą. Dabar visi naudojamės išmaniaisiais telefonais ir esant poreikiui žmonės dirba uždarę biurų duris. Anksčiau diena pasibaigdavo tada, kai žmogus po darbų sugrįždavo namo.

Grožio pasaulis keičiasi taip, kad prisitaikytų prie šių naujų aplinkybių. Šiais laikais vystosi naujų odos problemų. Matyti tendencija, kad žmonių oda plonėja. Kitas pavyzdys – praeityje moterys atlikdavo labai stiprias odos šveitimo procedūras, dabar žinoma, kad jos gali žaloti odą. Tai reiškia, kad priežiūrai nebegalime naudoti receptų, tikusių prieš 40 metų. Ypač žinant tai, kad seniau odos priežiūra buvo gerokai agresyvesnė.

– Jei turime vieną mylimą odos kremą, kurį naudojame kelerius metus, galbūt atradome tai, ko mums reikia, ir galime nesiblaškyti, neieškoti kitų priemonių?

– Atnaujinti ir keistis reikia priklausomai nuo situacijos. Palyginimas paprastas. Mūsų odai maisto reikia lygiai taip pat kaip ir mums patiems. Kaip reaguotų mūsų skrandis, jeigu kiekvieną dieną mėnesį laiko maitintume jį tuo pačiu maistu? Kaip tada jaučiasi oda, kuri jau keletą metų yra maitinama tuo pačiu kremu? Kurdami suasmenintą odos priežiūrą laikomės minties, kad kiekvienas žmogus yra unikalus, o jo gyvenimas, santykiai su žmonėmis, darbai keičiasi. Vadinasi, lygiai taip pat keičiasi ir oda. Prie to turime prisitaikyti.

– Nuėję į grožio parduotuvę matome keliasdešimt odos priežiūros produktų, pasirinkti tampa vis sunkiau – kam tokia gausybė?

– Išties, grožio rinka auga, nes žmonės vis labiau rūpinasi savimi. Visame pasaulyje nesvetimas jaunystės, ilgaamžiškumo kultas. Tam, kad gyventume ilgiau ir išsaugotume gerą savijautą, reikia rūpintis ne tik savo kūnu ar mintimis, bet ir veido oda. Tai priežastis, kodėl grožio industrija klesti. Per pastaruosius tris metus ji ūgtelėjo 68 proc.

Jei lyginsime, kas vyko, pavyzdžiui, prieš 25 metus ir kuo gyvename šiandien, matysime didelį skirtumą ir pirkėjų elgesyje. Anuomet visi norėjo turėti tuos pačius daiktus, pradedant nuo drabužių, baigiant odos priežiūros priemonėmis. Šiandien kiekvienas nori būti kitoks, unikalus, nori rasti sau pritaikytą produktą, suprasti, kokį daiktą perka ir naudoja. Grožio pasaulis šiandien daug atviresnis ir kiekvienas žmogus gali pasirinkti jam reikalingą priemonę.

Tačiau kiekvienas produktas iš tos įvardytos galybės turi savo paskirtį. Dermatologams ir kosmetologams perduodame žinias, kaip juos pasitelkiant spręsti net sudėtingiausias odos problemas. Pavyzdžiui, prieš penkerius metus grožio industrijoje nebuvo priemonių, skirtų rožinei gydyti. Dabar yra jau ne viena, sprendžianti būtent šią odos problemą.

– Atskleiskite, su kokiomis naujienomis šiandien dirbama grožio pasaulyje, ką netrukus galėsime išmėginti?

– Pagaminti odos priežiūros produktą užtrunka gana ilgai – apie trejus metus, tad, įsivaizduokite, šiuo metu jų ruošiama tikrai ne vienas. Galiu kalbėti remdamasis mūsų patirtimi. Kartą per mėnesį susirenkame į mokslinių tyrimų ir produktų plėtros apžvalgą. Susitikimai trunka apie tris-keturias valandas, per kurias aptariame svarbiausius reikalus, pavyzdžiui, su kuo dabar dirbame ir apie ką galvosime ateityje. Daug kas laikoma paslaptyje, bet galiu atskleisti, kad dabar skiriame didelį dėmesį apsaugai nuo saulės. Iššūkis sukurti produktą, kuris ne tik iki nulio sumažintų saulės daromą žalą, bet ir padėtų kaitroje esančiai odai, puoselėtų ją.

– Kokios yra svarbiausios šiandienos naujienos, susijusios su oda?

– Kad ir ką bedarytume, pavyzdžiui, miegotume viena valanda trumpiau, tai paveikia mūsų genų ekspresiją, kuri glaudžiai susijusi su odos senėjimu. Jei visą savaitę kiekvieną dieną medituotume po 10 minučių, šitai taip pat pasimatytų ant odos. Šiandien mes tikrai žinome, kad odą veikia visos gyvenimo aplinkybės. Genai, kuriuos gavome iš tėvų, gali nudirbti tik trečdalį darbo, visa kita priklauso nuo mūsų, nuo priežiūros ir įdedamo darbo.

– Ką patariate moteriai, kuri nori kuo ilgiau džiaugtis gražia oda?

– Pirmiausia reikia įsipareigoti savo odai ir pažadėti ilgalaikę priežiūrą. Antra – pasikliauti žmonėmis, kurie gali jums padėti, patarti, ko šiuo metu labiausiai reikia odai. Be abejo, klausykite savo odos ir viso kūno siunčiamų ženklų.