1849 metais Prancūzijos pietuose įsikūrusi kompanija „Molinard“ – viena seniausių šeimos narių valdomų bendrovių visame pasaulyje. Pirmuosius kvepalus prekės ženklas pristatė jau pirmais įkūrimo metais, greitai susilaukė didžiulės sėkmės pristatydami ir kitus parfumerijos meno šedevrus.

„Kvapai gali kurti istorijas, sukelti prisiminimus, veikti mūsų gyvenimą, emocijas, ar net už mus nuspręsti tos dienos nuotaiką. Kvepalų pasaulyje nesuskaičiuojama galybė, todėl atrasti kažką unikalaus ar nustebinti išrankų pirkėją nėra taip paprasta.

Būtent todėl populiarėja asmeninių kvepalų gamyba. Tai ne tik įdomus ir raminantis užsiėmimas, bet ir unikali jausmų išraiška. Kiekvienas kvapas sužadina skirtingus pojūčius, mintis ir nuotaiką. Todėl kiekvieno žmogaus sukurtas aromatas – tai jo istorija“, – pasakojo T. Laur ir susirinkusius svečius pakvietė pasinerti į neįtikėtiną kelionę po parfumerijos pasaulį.

Thierry Laur

Lyg tikrose prancūziškose kvepalų dirbtuvėse renginio dalyviai eksperimentavo ir derino įvairias esencijas, kurdami aromatą, labiausiai atitinkantį jų skonį ir asmenybę.

„Jei anksčiau kvepalų gamybai buvo naudojama daugiau saldų kvapą skleidžiančių esencijų, dabar populiariausi kvepalai – intensyvūs, rytietiški. Šiemet mūsų prekės ženklas naudoja prabangiojo agarmedžio esenciją ir muskusinę-pudrinę natą sukuriantį kašmeraną. Žmonės pradėjo vertinti ilgai išliekančius kvapus, jiems nebereikia aromatų, kuriais galėtų džiaugtis vos penkias minutes", - apie globalias parfumerijos tendencijas DELFI Stiliui pasakojo A. Nicoud.

O štai parfumerijos širdis Prancūzija šiuo metu alsuoja ne tik rytietiškai kvapais, bet ir visiška priešingybe – gaiviais aromatais su citrinos, arbatmedžio prieskoniu.

A. Nicoud teigimu, ilgai išliekančiu kvapu galima būtų pavadinti tą, kuris ant kūno išsilaiko kelias dienas. Kai kurie kvapai, ypač turintys daug ingredientų arba kurti iš natūralių esencijų, ant odos gali būti juntami net savaitę“, – kalbėjo kompanijos atstovė.

Astrid Nicoud

Žmonės vis dažniau atsigręžia į nišinę parfumeriją, dabar tam – tikras aukso amžius, sako A. Nicoud.

„Nišinė parfumerija skirta žmogui, norinčiam išlaikyti savo individualumą. Kvepalai reprezentuoja jus, jūsų asmenybę, jūsų įvaizdį. Komercinė parfumerija turi vieną ydą – pasipurškę kvepalais, niekada nesijausite savimi.

„Priklauso nuo jūsų asmenybės. Jei esate dinamiškas žmogus, greičiausiai, turėsite ne vieną kvepalų buteliuką. Ramus, atsipalaidavęs, puikiai save pažįstantis žmogus gali tuo pačiu kvapu kvėpintis visą savo gyvenimą.

Bet, vis dėlto, kiekvienas iš mūsų per savo netrumpą gyvenimą atrandame tą vienintelį, mūsų vizitine kortele tampantį, kvapą. Ir nesvarbu, kiek skirtingų kvepalų buteliukų per daugelį metų turėsite savo kolekcijoje, jūs puikiai žinosite, kas yra tas vienas vienintelis, išskirtinai jūsų kvapas“, – teigė iš Prancūzijos į Lietuvą atvykusi moteris.

"Molinard" kvepalų dirbtuvės

Kompanijos atstovė dar kartą priminė seniai žinomą tiesą – kvepalai ir skubėjimas yra nesuderinami dalykai, tad pasipurškę savo mėgstamu kvapu, tiesiog luktelėkite, leiskite jam įsigerti į odą, pradėti skleisti savo natas.

Kvepalus A. Nicoud pataria purkšti ne tik už ausų, ant vidinių alkūnių pusių ir riešų, bet ir kiek netikėtoje vietoje – vidinę kelio dalį ties sulenkimu. Esą taip po savęs paliksite dar didesnį kvepalų šleifą.

„Kai atrasite jums idealiai tinkantį kvapą, nutiks keistas ir kiek liūdnas dalykas – kvepalų tiesiog neužuosite. Aplinkiniai visuomet žavėsis jūsų kvepalais, o jums beliks stebėtis, nes patys to nuostabaus aromato neužuosite“, – kalbėjo kompanijos atstovė.

Kviečiame pasižvalgyti į kvepalų dirbtuvių užkulisius: