Didieji pokyčiai žiniasklaidos rinkoje vyksta ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje. Keičiasi redakcijų ir akcininkų struktūros, performuojami bei tobulinami tradicinių ir populiariųjų leidinių žanrai, skatinamas jų aktyvumas internete. Žurnalas Paryžiuje įkūrė analogų neturinčią internetinę platformą, prie kurios jungiasi visos tarptautinės žurnalą leidžiančios redakcijos, tame tarpe ir Lietuvos leidėjai.

Taip pat žurnalas žengė į Amerikos rinką, kurioje imsis ne tik leidybos, internetinės žiniasklaidos, bet ir aktyviai bendradarbiaus su Holivudo kino studijomis.

Pasak lietuviškojo „L'Officiel“ vyriausiosios redaktorės Jurgitos Garbaravičienės, per dešimt savo veiklos metų žurnalas Lietuvoje įprasmino save ne tik kaip mados leidinys. „Unikaliu savo turiniu bei šalia leidinio įkurtos „Mados akademijos“ pagalba turime galimybę edukuoti, burti ir auginti mados bendruomenę. Tai yra tarsi maža pasaulinės mados ambasada čia, Lietuvoje, atstovaujanti jau šimtmetį leidžiamą Prancūzijoje gimusį mados leidinį“, – pasakoja žurnalo vadovė.

Naująjį sezoną žurnalas pradeda su nauju vykdomuoju redaktoriumi, tradiciškai atsakingu už turinio strategiją. Juo paskirtas lietuviškos mados pasaulyje gerai žinomas asmuo – mados žurnalistas, viešųjų ryšių specialistas Arnoldas Remeika, pastaraisiais metais žinomumo sulaukęs ir savo tinklaraščio „Bomberis“ dėka.

„Tai yra pirmas kartas Lietuvos istorijoje, kai moterų auditorijai skirtame leidinyje vadovaujančios pareigos atitenka vyrui. Kadangi mada neturi sienų, nėra pavaldi amžiui ar lyčiai, drąsiai priėmėme sprendimą šias svarbias pareigas patikėti tiesiog savo darbą gerai išmanančiam žmogui. Tikiu, kad redakcijos sudėties balansas tik sustiprins žurnalo turinį ir padės kurti dar platesnei auditorijai skirtų leidinių portfolio“, – sako J. Garbaravičienė, kurios vadovaujama redakcija leidžia ir specializuotus žurnalo numerius vyrams, taip pat kelionėms, o nuo šių metų – ir interjerui dedikuotus leidinius.

Reaguodama į liūdnas šių dienų Lietuvos aktualijas, kai iš užsienyje leidžiamų mados žurnalų plėšomi puslapiai su alkoholio reklama, J. Garbaravičienė tikino, kad alkoholio reklamos draudimas dar labiau sumažino nedidelių leidėjų galimybes išgyventi tokioje mažoje rinkoje kaip Lietuva.

Tuo tarpu vykdomuoju vienintelio Lietuvoje mados žurnalo redaktoriumi paskirtas A. Remeika buvo lakoniškas: „Turėdamas penkiolikos metų patirtį viešojoje komunikacijoje ir mados pramonėje, noriu dėti visas pastangas, kad žurnalas liktų skaitytojų mėgiamu ir laikmečio diktuojamus iššūkius paverstų savo galimybėmis. Šiandien turime unikalią galimybę tarptautinį žurnalą skaityti savo gimtąja lietuvių kalba, ir turime šią galimybę išsaugoti. O turinį stengsimės dar labiau orientuoti tiesiog į pažangų žmogų – nesvarbu moterį ar vyrą – besidomintį mada, menu, harmonijos kūrimu su savimi ir supančia aplinka.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)