Toks žingsnis buvo žengtas mados industrijai sulaukus kritikos, kad ji skatina anoreksiją.

Prancūzų holdingo kompanijos LVMH ir „Kering“, kurioms priklauso dešimtys garsiausių prekės ženklų, paskelbė chartiją dėl „modelių gerovės užtikrinimo“, pagal kurią suaugusiesiems skirtai reklamai ar renginiams taip pat nebus samdomos jaunesnės nei 16 metų mergaitės.

Gegužės mėnesį Prancūzija priėmė įstatymą, pagal kurį modeliai turi pateikti gydytojo pažymą, liudijančią jų gerą sveikatą. Taip bandoma spręsti mados industrijos propaguojamo liesumo ir nepasiekiamų grožio idealų problemą.

Minėtos dvi prancūzų kompanijos paskelbė, kad nori eiti dar toliau ir kvies tik tas moteris, kurių drabužių dydis pagal prancūzišką sistemą yra 34 ar didesnis, ir tik tuos vyrus, kurių drabužių dydis yra 44 ar didesnis.

„Pagarba visų moterų orumui visuomet buvo ir mano asmeninis įsipareigojimas, ir „Kering“, kaip grupės, prioritetas“, – sakoma kompanijos valdybos pirmininko, milijardieriaus Francois-Henri Pinault (Fransua-Anri Pino) pareiškime.

„Tikimės įkvėpti visą industriją pasekti šiuo pavyzdžiu, taip realiai pakeičiant mados modelių darbo sąlygas visoje industrijoje“, – pridūrė jis.

Šaltinis
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)