Vieša paslaptis, kad K. Middleton įvaizdis yra vienas labiausiai mėgdžiojamų pasaulyje. Šiam reiškiniui suteiktas net specialus terminas – „Kate efektas“. Ir kuo jis pasižymi, sakysite?

Kembridžo kunigaikštienė neretai renkasi populiarių prekių ženklų daugeliui įkandamus drabužius ar avalynę.

Jei K. Middleton viešumoje pasirodo vilkėdama subtilią „Zara“ prekės ženklo suknelę ar „H&M“ palaidinę apnuogintais pečiais, tai jau kitą šias prekės rasti fizinėse ar elektroninėse parduotuvėse tampa sunki ar net neįmanoma užduotis.

Regis, princo Williamo žmona diktuoja savas mados taisykles ir jos kur kas mielesnės paprastam vartotojui.

Neseniai užsienio žiniasklaidos dėmesį atkreipė K. Middleton pamėgti „Superga“ prekės ženklo laisvalaikio bateliai. Jie užsienio rinkoje parduodami už kiek daugiau nei pusšimtį eurų.

Prekės ženklo atstovas spaudai portalui „DailyMail“ patvirtino, kad vos tik Kate viešumoje pasirodė avėdama paprastus, regis, niekuo neišsiskiriančius baltos spalvos batelius, jų pardavimai šoktelėjo dvigubai.

Tad manantys, kad karališkosios šeimos atstovai avi tik deimantais inkrustuotus, pagal užsakymą siūtus garsių dizainerių batelius, kiek apsigauna – aukštuomenė neretai vertina ir paprastus prekės ženklus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)