Joje įmonė pasaulio futbolo čempionato proga visoms moterims, kurios pastos nuo futbolo žvaigždės, siūlė 3 mln. rublių (41 000 eurų) ir nemokamus „Whopper“ mėsainius iki gyvos galvos. „Moterys, kurioms pavyks nutverti geriausius futbolininko genus, garantuos Rusijos sėkmę ateities kartoms! Pradėkite!„

Socialiniuose tinkluose ir tarptautinėje spaudoje kilus protestų audrai, įmonė atsiprašė už reklamą. Ji esą yra „pernelyg žeidžianti“.

Iš tikrųjų reklama buvo sugalvota kaip pokštas. Ji buvo paremta Rusijos parlamentarės Tamaros Pletnevos interviu.

70-metė Šeimos komiteto Dūmoje pirmininkė įspėjo ruses dėl intymių santykių su pasaulio futbolo čempionato svečiais. Kremliaus atstovas Dmitrijus Peskovas netrukus po to atrėžė, kad Rusijos moterys „sprendžia pačios“.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)