„Nepaisant to, kad lenktynės šiandien buvo labai įtemptos, nuotaika – puiki. Visą dieną buvome kaip „ant peilių“ – lenktynių metu koncentravomės į vieną pagrindinį konkurentą, kurį mėginome aplenkti ir tą padarėme, tapome Latvijos jūrinio buriavimo čempionais. Paradoksas, kad lenktyniavome keturias dienas, o lemiama buvo viena vienintelė, paskutinė, kurios metu buvo trys trumpos sportiškos lenktynės. Jų metu vėjas labai kaitaliojosi, gavome nuo 20 iki 10 mazgų (10-5 m/s). Tad tiek sportine, tiek rezultato prasme varžybos buvo labai smagios“, – po finišo džiaugėsi „Nida III“ kapitonas Arūnas Burkšas.

„Nida III“ komanda paskutiniąją dieną ORC 2 grupėje kovą pradėjo būdami antroje pozicijoje, tačiau po pirmųjų lenktynių iškopė į pirmąją vietą bendroje įskaitoje aplenkę Estijos įgulą „Sugar“ (kpt. Alari Akermann) ir sugebėjo šį pranašumą išlaikyti iki pat varžybų finišo. Antrąją vietą šioje grupėje užėmė „Sugar“, trečiąją – taip pat Estijai atstovaujanti „Jazz“ (kpt. Risto Riim) įgula.

Įtemptą, kovingą ir pergalingą paskutiniąją dieną turėjo ir ORC 1 grupėje besivaržiusi jachtos „Arabela-Auga“ įgula. Jie į paskutinės dienos lenktynes pajudėjo būdami trečioje pozicijoje ir turėdami tokį patį taškų skaičių kaip antroje vietoje buvusi Latvijos „Nicole“ (kpt. Arnis Remess). Vis dėlto, po dvejų lenktynių „Arabela-Auga“ aplenkė šiuos konkurentus, iškopė į antrąją poziciją ir pergalingų paskutinių lenktynių metu užtvirtino savo antrąją vietą bendrojoje įskaitoje.
„Šiandien mūsų lenktynių rezultatai gerėjo. Finišavom treti, tada antri, tada pirmi. Vėjui silpnėjant, distancijose sekėsi lengviau ir galutinėje įskaitoje pavyko iškopti į antrąją poziciją“, – po finišo teigė „Arabela-Auga“ kapitonas Raimondas Šiugždinis.

Tiesa, pasak jo, įgula prieš paskutinės dienos startus turėjo nemalonų incidentą – užplaukė ant seklumos.

„Diena buvo tikrai sudėtinga. Plaukiant link starto užplaukėm ant seklumos, reikėjo net kitų jachtų pagalbos, kad mus nutemptų. Nežinom, kaip jachtos apačia, aplink kilį dabar atrodo, kas ten nutiko, reikės tikrinti, žiūrėti“, – pasakojo R. Šiugždinis.

Nesėkmingą incidentą turėjo ir taip pat ORC 1 grupėje besivaržanti jachtos „Next“ (kpt. Marius Ambrulaitis) įgula – taip pat plaukdami link starto jie kliudė akmenis ir jachta neteko vairo. Paskutinės dienos lenktynėse įgula nebestartavo, nors prieš ją bendroje įskaitoje buvo ketvirtoje pozicijoje ir turėjo galimybę dar kovoti dėl prizinių vietų. Dabar jie galutinėje įskaitoje liko 6 pozicijoje.

Iš viso Lietuvai šioje regatoje atstovavo 7 įgulos. ORC 2 grupėje taip pat buriavusios Lietuvos įgulos užėmė tokias pozicijas: „Te Kyla“ (kpt. Vilius Bestauskas) – 5 vt., „Idefix“ (kpt. Tomas Barakauskas) įgula – 6 vt., „Prus Primo“ (kpt. G. Chomentauskas) – 9 vt. LYS 1 grupėje buriavimusi jachtos „Lietuva“ (kpt. O. Kudzevičius) įgula užėmė 10 vietą.

45 į „Gulf of Riga Regatta“ susirinkusios įgulos iš Latvijos, Lietuvos, Estijos ir Suomijos varžėsi keturiuose etapuose. Pirmąją dieną – pakrantės lenktynėse greta Rygos, antrąją dieną etape nuo Rygos iki Salacgrivos, trečiąją dieną, kai varžybos turėjo vykti nuo Salacgrivos iki Koisguistes, lenktynės buvo atšauktos dėl nepastovaus ir silpno vėjo, ketvirtąją dieną įgulos susirungė etape nuo Koisguistės iki Kuressaares, o penktąją, paskutinę dieną įgulos rungėsi trijose trumpose, dinamiškose priešvėjinėse/pavėjinėse distancijose Kuressaarės akvatorijoje.