80 metrų ilgio ir 32 metrų aukštyje kabėjusia virve vaikščiojo šio sporto entuziastai.

„Balansuojant dideliame aukštyje reikia atsipalaiduoti. Tai skamba visai nesudėtingai, bet kabant 30 metrų aukštyje, kūnas natūraliai daug lengviau pasiduoda baimei ir stresui. Šiam uždaviniui spręsti mūsų atletai naudoja įvairius būdus: klauso muzikos, kalba, rėkia ar tyliai deklamuoja eiles“, – pasakoja „Slackline Lietuva“ įkūrėjas Edvinas Litvinas.

Balansavimo juosta po Trijų mergelių tiltu / Foto: Tadas Čėsna

Pradėti užsiiminėti balansavimu ant juostos reiktų nuo trumpų ir žemai pakabintų juostų. Tai gali praktikuoti net vaikai. Progresuojant šiame sporte, entuziastai renkasi vieną iš dviejų krypčių. Viena iš jų vadinama „Trickline“, kur juosta naudojama kaip batutas. Daromi įvairiausi triukai, kūlvirsčiai, apsisukimai ir įvairios jų kombinacijos.

Kita vadinama „Highline“, kur svarbiausias parametras – juostos ilgis ir aukštis, kuriame ji ištempta. Čia besimokantys įveikia vis ilgesnius atstumus, kol atėjus tinkamam laikui, ne vienas nusprendžia
išbandyti dideliame aukštyje pakabintą juostą.

„Tuomet prasideda išties kitokios patirtys. Fizinis ir techninis pasiruošimas nustumiamas į šalį ir viršų paima psichologija. Aukščio pojūtis trukdo susikaupti. Jaučiasi kiekvienas vėjo gūsis ar medžio lapo judėjimas. Tačiau tinkamai praktikuojantis, kiekvienas gali įveikti šią užduotį“, – priduria Edvinas.

Balansavimo juosta po Trijų mergelių tiltu / Foto: Tadas Čėsna