Ekipos lyderis M. Jačiauskas neslepia, kad sau kelia itin aukštus tikslus, o artėjant svarbiausiam karjeros startui jau jaučiamas ir starto jaudulys.

Plušo salėje

Dauguma lietuvių mano, kad pasiplaukiojimas vandens motociklais yra daugiau malonumas, o ne sportas. Tas tiesa, jei nesiekiate rezultato. Kauno ekipa „Automoto Spindesys Racing Team“ žengė į visiškai kitą lygį.

Komandos pilotai lenktyniauja „Sea-Doo RXP-X300“ vandens motociklais. Kiekvienas jų apytiksliai kainuoja apie 20 tūkstančių eurų su patobulinimais, kurie griežtai reglamentuoti.

Šie vandens motociklai - tikrų tikriausios raketos ant vandens.

M. Jačiauskas varžybose dalyvaus motociklu, kurio galia siekia 320 AG. A. Pikčio motociklas 300 AG galingumo. Motocikluose sumontuotas trijų cilindrų keturtaktis 1630 kubinių centimetrų variklis. Maksimalus motociklų greitis siekia apie 125 km/val. Kuro motociklai plaukiant lenktyniniu režimu degina po 1,5 litro per minutę.

„Abu vandens motociklus galima modifikuoti, Mindaugas turintis daugiau patirties, todėl jis gali geriau išnaudoti motociklo galimybes. Be to, jis dalyvaus dviejų klasių varžybose – „Runabout STOCK“ ir GP. Pastarieji motociklai yra galingiausi ir mes nelabai jiems galime prilygti greičiu, tačiau mes esame stabilesni, technika patikimesnė, o Mindaugas fiziškai stipresnis. Kai kurie turi itin galingus motociklus, tačiau sugeba išnaudoti vos 60 proc. jų galimybių. Reikia techniką išnaudoti 100 proc., o tai puikiai daro Mindaugas. Visas lenktynes jis sugeba išlaikyti tolygų aukštą tempą, o tada turi gerą rezultatą“, - sako „Automoto Spindesys Racing Team“ komandos treneris.
Deivis Zizas.

Norint išlaikyti aukštą tempą, nepakanka tik treniruočių ant vandens, todėl visą žiemą abu pilotai plušo treniruoklių salėje su žinomu fizinio rengimo treneriu Mindaugu Pociumi.

„Galima pasakyti paprastai – lenktynės pilotui yra tas pats, kas nubėgti maratoną. Stipriausi vyrai iš treniruočių salių pabando palėkti ir po 5 minučių viskas baigiasi – nelaiko nei rankos, nei kojos. Ir tai ant lygaus vandens. Varžybų metu nuo kitų sportininkų kyla iki 1,5 metro aukščio bangos. Kiekviename posūkyje, kiekvienoje tiesiojoje, tos bangos tave mėto į šonus. Visą galingą motociklą tu turi laikyti rankose, nes tu nesėdi kapsulėje prisegtas diržais“, - sako D. Zizas.

Tikslas – dešimtukas

Pasaulio čempionate yra dalyvavę pavieniai lietuviai, tačiau visa profesionali komanda į prestižiškiausias UIM pasaulio čempionato varžybas vyksta pirmą kartą.

Pasaulio čempionate „Runabout STOCK“ (GP2) klasėje vyks trys važiavimai po 20 minučių, GP klasėje – du važiavimai po 25 minutes. Abu lietuviai startuos „Runabout STOCK“ klasėje, o M. jėgas išbandys dar ir elitinėje „Runabout GP“ klasėje.

Čempionatas birželio 2 - 4 dienomis vyks Italijoje, Porto Cesareo miesto įlankoje.

„Tikslas yra patekti į dešimtuką. M. Jačauskas „Runabout GP2“ klasėje pajėgus patekti į penketuką, Audrius – į dešimtuką“, - kalbėjo D. Zizas.

„Artėjant varžybos jaučiamas jaudulys. Pirmiausia jaučiu atsakomybę. Iš manęs nemažai tikimasi, todėl kiek jaučiasi spaudimas. Tačiau tai normalu, kai esi vienas iš lyderių. Norisi nenuvilti. Mūsų formą parodys dvi varžybos iki starto pasaulio čempionate – Lenkijoje ir Vokietijoje. Tai bus geros treniruotės prieš čempionatą ir tikslų šiose varžybose mes nekeliame. Esame patenkinti savo forma, fizine jėga“, - sako M. Jačiauskas.

Savaitgalį Lenkijoje vykusiose varžybose lietuviams sekėsi skirtingai – M. Jačiauskas „Runabout STOCK“ klasėje tapo nugalėtoju, o „LIMITED“ klasėje dėl technikos gedimo finišavo devintas.

Tuo tarpu A. Piktys susidūrė su techninėmis problemomis ir dėl variklio gedimo lietuvis finišo nepasiekė.

„Automoto Spindesys Racing Team“ komanda neslepia, kad konkuruoti su didžiausiomis Prancūzijos, Anglijos, JAV ar JAE komandomis pagal biudžetus negali. Tačiau lietuviai užsispyrę ir tikslo sieks visomis išgalėmis.

„Žinome, kas mūsų laukia. Svarbiausia, kad laukia ilgos varžybos stipriausioje klasėje. Mes nesame bandę tiek ilgai važiuoti. Be to, tai bus jūra, bangos ir laukia ištvermės varžybos. Praktika rodo, kad man greita trasa nėra naudinga. Geriausia būtų vidutinio greitumo trasa. Tai man labiau naudinga, nes šiemet esame labai stipriai fiziškai pasiruošę. Mūsų asmeniniai treneriai mus specialiai ruošė ir vyks su mumis į varžybas. Esame tikrai rimtai nusiteikę – ir pilotai, ir technikai“, - sako M. Jačiauskas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją